Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik – 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik - 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024 11

Dengan kurang daripada 100 hari lagi sebelum Sukan Olimpik Paris 2024, Samsung Electronics, Rakan Olimpik dan Paralimpik global, secara rasminya telah memulakan kempen ‘Open always wins’ – yang meraikan nilai keterbukaan bersama jenama itu dengan Sukan Olimpik dan Paralimpik yang akan datang –dan mengumumkan pembukaan rasmi pameran Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125.

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik - 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024 12

Seperti yang diumumkan pada bulan Januari, mesej Samsung ‘Open always wins’ menyatakan kepercayaan Samsung bahawa keterbukaan membolehkan perspektif baharu dan kemungkinan yang tidak terhingga dan akan berfungsi sebagai nadi pengaturcaraan Paris 2024.

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik - 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024 13

Kempen baharu yang bermula hari ini, menghidupkan ‘Open always wins’ melalui kisah pemain papan selaju Pasukan Samsung Galaxy Aurélien Giraud (Perancis), pelari pecut Para Johannes Floors (Jerman) dan penari breakdancer Sarah Bee (Perancis) dan menunjukkan bagaimana sikap terbuka membolehkan anda untuk melakukan perkara yang luar biasa.

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik - 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024 14

Selain itu, Samsung juga melancarkan pameran serba baharu, Olympic rendezvous @ Samsung | Champs-Elysees 125, yang akan membawa peminat Sukan Olimpik dan Paralimpik dalam perjalanan epik ke Paris 2024 melalui pengalaman ikonik. Mereka akan dapat menghidupkan semula sorotan terbesar aksi-aksi edisi Olimpik yang lalu dengan Galaxy, dan menerokai inovasi terbaharu Samsung, dan mencipta kenangan sepanjang hayat dengan Galaxy AI.

Dalam mencipta pameran ini, Samsung telah bekerjasama dengan arkitek pemenang Hadiah Pritzker yang berwawasan Jean Nouvel, yang mencerminkan semangat luar biasa atlet Olimpik dan Paralimpik, sentiasa menolak sempadan dan mentakrifkan semula kemungkinan.

Samsung Memulakan Kempen Olimpik dan Paralimpik - 100 hari sebelum bermula Sukan Olimpik Paris 2024 15

Pertemuan Olympic @ Samsung | Champs-Elysees 125 telah dirasmikan dengan upacara pemotongan reben yang dihadiri oleh TM Roh dan duta Team Samsung Galaxy.

Selain pameran yang terletak di Champs-Élysées, Samsung akan membuka ruang pameran Olympic rendezvous @ Samsung di sekitar bandar  dan persekitarannya, termasuk Taman Olimpik, Perkampungan Olimpik & Paralimpik dan Pusat Akhbar Utama, serta Samsung Galaxy Charging Stations di venue utama Sukan Olimpik dan Paralimpik, di mana pengunjung akan mendapat pengalaman Galaxyinnovations yang terkini.

Tontoni kempen Samsung Samsung’s “Open always wins” di video dibawah :

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.