Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Stor Machines bertaraf Apple Premium Partner (APP) kini dibuka di Suria KLCC

Machines Malaysia secara rasminya telah membuka stor konsep Apple Premium Partner (APP) yang merupakan stor kelima Machines di Malaysia dengan penarafan ini.

Stor Apple Premium Partner (APP) yang pertama di Asia Tenggara telah dibuka di Pavilion Kuala Lumpur disusuli dengan pembukaan di 1Utama , IOI City Mall, dan Mid Valley Megamall.

Stor baharu Machines ini mewakili anjakan paradigma dalam pengalaman peruncitan, yang merangkumi  inovasi dan kemajuan teknologi. Dengan tumpuan pada fungsi dan pengalaman pengguna, gedung APP KLCC direka dengan teliti untuk memenuhi keperluan arif peminat Apple dan penggemar teknologi.

Disokong oleh pasukan Machines Warriors yang berpengetahuan tinggi – kumpulan khusus kakitangan terlatih Apple. Pakar ini bersedia untuk mengalu-alukan pelanggan dan memberikan panduan yang diperibadikan. Sama ada pelanggan adalah perniagaan kecil yang mencari sokongan khusus atau pendidik yang memanfaatkan teknologi, bantuan tersedia untuk memenuhi pelbagai keperluan mereka.

Selain itu, stor ini juga menempatkan Machines Service Center, Pembekal Perkhidmatan Apple Sah, dikendalikan oleh pakar profesional yang komited untuk membaiki dan menservis peranti dan aksesori Apple

Bersempena dengan pembukaan stor APP terbaru Machines, terdapat pelbagai promosi yang ditawarkan bagi pembelian produk Apple yang terpilih.

Kunjungi Stor Machines Apple Premium Partner  di Lot 323, Level 3, Suria KLCC 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.