Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung ambil alih stesen pertukaran bawah tanah terbesar di Malaysia, Stesen MRT TRX Samsung Galaxy

Samsung Malaysia secara rasmi menjemput rakyat Malaysia untuk merasai pengalaman pembukaan Stesen Samsung Galaxy Tun Razak Exchange (TRX) di Laluan MRT Kajang yang kini berwajah baharu dengan tema Galaxy AI.

Pengambilalihan jenama ini menyepadukan Samsung ke dalam rangkaian 29 stesen di sepanjang Stesen TRX dan laluan Putrajaya serta ke dalam perjalanan harian lebih daripada 220,000 penunggang setiap hari.

Stesen MRT TRX merupakan stesen utama dalam rangkaian MRT, kerana ia telah direka untuk menambat daerah kewangan antarabangsa TRX serta destinasi runcit utama terkini Kuala Lumpur, menawarkan nilai komersial yang hebat dalam pengiklanan dan pemasaran.

Stesen Samsung Galaxy TRX ialah stesen pertukaran terbesar antara stesen TRX dan Laluan Putrajaya dan memberi perkhidmatan terus kepada The Exchange TRX, destinasi gaya hidup pengalaman bertaraf dunia yang terletak di tengah-tengah Tun Razak Exchange, daerah kewangan antarabangsa Kuala Lumpur.

Penumpang yang tiba dan berlepas dari Stesen TRX Samsung Galaxy akan dialu-alukan ke dalam dunia kemungkinan, dikuasakan oleh Galaxy AI.

Nikmati kemudahan MRT secara Percuma bagi Samsung Members

Sebagai promosi istimewa, semua pengguna Samsung Galaxy boleh menebus kredit TNG RM5 percuma daripada Samsung Experience Store @ The exchange TRX melalui aplikasi Samsung member. Jika anda belum merasai kemudahan MRT ke pusat beli-belah TRX Exchange, rebut peluang ini untuk berulang-alik tanpa sebarang kos!

 Galaxy S24 Series menawarkan pengalaman Galaxy AI baharu untuk semua

Siri Galaxy S24 baharu, yang kini ditawarkan di Malaysia, bersedia untuk membuka era baharu dan epik telefon AI yang melangkaui telefon pintar semasa.

Daripada komunikasi tanpa halangan melalui ciri seperti Live Translate dan Chat Assist kepada standard baharu untuk carian yang disediakan oleh Circle to Search with Google , AI akan meningkatkan hampir setiap pengalaman yang boleh dinikmati oleh pengguna Galaxy S24.

Nikmati tawaran eksklusif bernilai sehingga RM1,650 dari sekarang hingga 10 Mac 2024.

Untuk membeli peranti Galaxy S24, sila klik pautan masing-masing di bawah:

Samsung Galaxy S24 Ultra: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s24-ultra/buy/

Samsung Galaxy S24+ | Samsung Galaxy S24: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s24/buy/

Jom Baca Ulasan : s24 ultra ULASAN : Samsung Galaxy S24 Ultra – Premium dengan Titanium, Pintar dengan Galaxy AI

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.