Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI MateBook D 16 kini ditawarkan di Malaysia serentak dengan promosi #FashionforLove

HUAWEI MateBook D 16 kini ditawarkan di Malaysia serentak dengan promosi #FashionforLove 1

HUAWEI MateBook D 16 kini ditawarkan di Malaysia serentak dengan promosi #FashionforLove 2

Huawei telah mengumumkan pelbagai tawaran eksklusif yang direka untuk mentakrifkan semula pengalaman teknologi anda untuk tahun baharu.

Inisiatif #FashionforLove daripada Huawei memberikan diskaun terhebat untuk produk utama dan promosi yang menarik, memastikan nilai tambah dengan setiap pembelian.

Bersempena dengan pelancaran produk terbaharu Huawei, MateBook D 16 berdiri sebagai bukti dedikasi jenama itu untuk menggabungkan teknologi terkini dengan reka bentuk yang mengutamakan pengguna, menjanjikan pengalaman pengkomputeran yang dipertingkatkan disokong oleh teknologi yang berpanjangan dan bateri tahan lama.

Pada harga RM5,299, peranti luar biasa ini kini boleh didapati di semua HUAWEI Experience Stores, the Laman rasmi HUAWEI Malaysia, stor rasmi HUAWEI di  Shopee dan stor flagship HUAWEI di  Lazada.

HUAWEI MateBook D 16 kini ditawarkan di Malaysia serentak dengan promosi #FashionforLove 3

Direka untuk keselesaan optimum, Huawei MateBook D 16 tampil dengan paparan FullView daripada keluarga MateBook, menampilkan bezel 4.6mm ultra-nipis pada kedua-dua sisi, mencapai nisbah skrin-ke-badan 90% yang sangat mengagumkan. Ianya juga memiliki antena HUAWEI Metaline jarak ultra jauh untuk sambungan yang pantas dan stabil, dan bateri 70Wh yang teguh membolehkan penggunaan sepanjang hari, Super Device ini juga memudahkan kerjasama merentas peranti dengan lancar, memperkemas aliran kerja anda dengan mudah.

Dari 1 Februari 2024 hingga 29 Februari 2024, rebut peluang untuk mengakses tawaran yang tiada tandingan pada pelbagai peranti teknologi. Berikut adalah promosi utama dalam tempoh ini:

HUAWEI MateBook D 16 kini ditawarkan di Malaysia serentak dengan promosi #FashionforLove 4

Mulakan perjalanan teknologi yang lebih tinggi dengan alat progresif Huawei dan diskaun eksklusif. Kempen #FashionforLove merangkumi gabungan gaya futuristik dan inovasi. Lawati HUAWEI Experience Store terdekat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang promosi #FashionforLove.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.