Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI hadiahkan 38 pemenang pingat Sukan Para Asia 2022 dengan jam Watch GT 4 Series

Huawei Malaysia meneruskan sokongan padunya kepada atlet Sukan Para Asia 2022 dengan menghadiahkan 38 pemenang pingat jam tangan pintar HUAWEI WATCH GT 4 Series.

Pengiktirafan ini menjadi bukti kepada dedikasi dan kerja keras para atlet yang luar biasa ini yang tidak henti-henti  mengejar impian mereka.

Sukan Para Asia 2022 menyaksikan penumpuan atlit yang memberi inspirasi yang mempamerkan bakat dan ketabahan luar biasa.

Sebagai menghormati pencapaian luar biasa mereka, Huawei  telah menganjurkan majlis anugerah khas di Majlis Sukan Negara Malaysia.

Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Yang Berhormat Cik Hannah Yeoh, Menteri Belia & Sukan Malaysia, dan Yang Berusaha Tuan Haji Abdul Rashid Yaakob, Pemangku Ketua Pengarah Majlis Sukan Negara.

Atlet terkenal seperti Bonnie Bunyau Gustin (Lelaki Powerlifting), Datuk Abdul Latif Romly (Lelaki Lompat Jauh), Noor Imanina Idris (Wanita Lontar Peluru), dan Ahmad Fizzi Rosni (Lelaki 400M) adalah antara atlet yang menerima berprestij HUAWEI WATCH GT 4 semasa majlis.

Atlet-atlet ini telah mempamerkan dedikasi yang tiada tandingan dan pencapaian yang luar biasa, dan Huawei amat berbangga dalam menyokong mereka dalam perjalanan berterusan mereka ke arah kecemerlangan.

Semasa majlis itu, Yang Berhormat Cik Hannah Yeoh merakamkan penghargaan yang mendalam atas kerjasama Huawei dan komitmen mereka untuk mengiktiraf atlet yang berjaya mengatasi cabaran mereka untuk bersaing di Sukan Para Asia.

Sebagai tambahan kepada sokongannya untuk Sukan Para Asia, Huawei mempelawa rakyat Malaysia untuk menyertai atlet dalam “Light Up Your Rings Challenge.” Dengan memuat turun Apl Kesihatan HUAWEI, menetapkan matlamat kecergasan dan mencapainya, peserta boleh menerima E-Pingat eksklusif Huawei. Untuk maklumat lanjut tentang cabaran, sila layari https://bit.ly/LightUpYourRings-PR.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.