Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Infinix Malaysia merupakan penaja hadiah bagi kejohanan MLBB Junior Cup dan MLBB Ladies Cup 2023

Infinix Malaysia, jenama telefon pintar terkemuka, diberi penghormatan untuk menjadi penaja untuk Piala Junior MLBB yang berprestij dan Grand Final Piala Wanita MLBB 2023, yang berlangsung dari 29 September hingga 1 Oktober 2023.

Kejohanan mendebarkan ini berlangsung dalam kanvas yang lebih besar. Acara Festival Peraduan Digital Malaysia (MYDCF), yang berlangsung di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.

Perjalanan Piala Junior MLBB dan Piala Wanita MLBB 2023 bermula pada 9 September 2023, apabila pendaftaran dibuka, dan ia terus menawan hati komuniti esports sehingga ke muktamadnya pada 1 Oktober 2023.

Acara tahun ini menandakan edisi keempat pertandingan yang sangat- MYDCF: MLBB Junior Cup, anjuran Perbadanan Ekonomi Digital Malaysia (MDEC). Ia mencapai kejayaan yang memecahkan rekod dengan menarik 2,500 peserta yang mengagumkan, mengukuhkan kedudukannya dalam sejarah sebagai peratusan keluar mengundi terbesar pernah disaksikan.

Kejohanan turut mempamerkan bakat luar biasa peserta, dengan pasukan Sebaru Esports A dari SK Bandar Baru Kuala Selangor muncul juara dalam Kategori Sekolah Rendah dan Pasukan Lux dari SMK Jalan Kebun meraih kemenangan dalam Kategori Sekolah Menengah yang sama kompetitif.

Sementara itu, untuk Piala Junior: gelaran Juara Terbuka dituntut oleh Pasukan Eldians yang menggerunkan, mengukuhkan kedudukan mereka sebagai yang terbaik dalam liga mereka. Begitu juga, Juara Piala Wanita MLBB menyaksikan persembahan mengagumkan oleh Home Girls, yang memperoleh kedudukan tempat pertama yang diidamkan.

Infinix Malaysia telah menaja pelbagai hadiah hebat, yang termasuk Infinix HOT 30, Note 12, 2023, HOT 20, Powerbanks dan fon telinga TWS XE27

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.