Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Sertai cabaran #FlexYou360 dan menangi percutian ke Seoul – eksklusif untuk pengguna Galaxy Z Flip5

Samsung Malaysia telah mencipta pengalaman inovatif untuk pengguna Galaxy Z Flip5 merakam swafoto kumpulan pada tahap yang lebih kreatif!

kempen FlexYou360 Samsung mengajak rakyat Malaysia untuk mencuba perspektif baharu dengan FlexCam, kebebasan dengan fotografi bebas tangan, dan meneroka sudut 360°.

Memperkasakan pengguna untuk melancarkan kreativiti mereka, Samsung kini menawarkan aplikasi Flex360 (tersedia untuk dimuat turun di Google Play Store), secara eksklusif untuk pengguna Galaxy Z Flip5 di Malaysia.

Aplikasi ini membolehkan pengguna mengambil swafoto pada pelbagai sudut 360 darjah dengan hanya satu klik. Sama ada anda sedang keluar malam, di konsert atau hanya melepak di rumah, aplikasi ini membolehkan anda merakam kenangan bersama rakan dan keluarga yang semua orang akan suka!

Lebih-lebih lagi, Samsung menjemput pengguna Galaxy Z Flip5 untuk menyertai Cabaran #FlexYou360 untuk peluang memenangi lawatan ke Seoul, hanya dengan melakukan perkara yang mereka suka.

Apa yang mereka perlu lakukan ialah menggunakan aplikasi Flex360 untuk menangkap video pendek Geng Flip mereka yang terdiri daripada 3 hingga 5 orang menggunakan aplikasi Flex360, atau mereka boleh pergi ke bas #Flex360 atau gerai swafoto #Flex360 untuk memasukkan penyertaan mereka –

Pastikan anda turut menonton filem #FlexYou360 untuk melihat cara Galaxy Z Flip5 boleh menangkap berbilang sudut 360 dengan hanya satu klik www.samsung.com/my/offer/mobile/flex-you-360/

Pada masa yang sama, jangan lupa untuk mengunjungi Flip Town untuk lebih banyak pengembaraan swafoto. Anda boleh mengambil video anda pada Bas Flex360 di Galaxy Space di Flip Town, atau di gerai swafoto Flex360 di lokasi Samsung Experience Stores terpilih. Untuk kemas kini terkini tentang Flip Town, daftar di https://www.samsung.com/my/offer/flip-town/

Berikut adalah cara untuk anda menyertai Cabaran #FlexYou360 (dalam bahasa

Baca : ULASAN : Samsung Galaxy Z Flip5 – Upgrade Terbesar pada Cover Screen

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.