Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

One UI 6 akan dilancarkan di Samsung Developer Conference 2023 (SDC23) pada 5 Oktober ini

Samsung Electronics Co., Ltd. telah mengumumkan bahawa ia mengadakan Samsung Developer Conference 2023 (SDC23) di Pusat Moscone di San Francisco pada 5 Oktober.

Persidangan tahunan itu akan menandakan SDC kesembilan sejak pertama kali diadakan pada 2013. Tidak seperti tahun lepas, apabila peserta jemputan hanya boleh hadir, kini  sesiapa sahaja boleh menghadiri SDC23 dengan pendaftaran terlebih dahulu.

Di SDC23, Samsung akan menyerlahkan inovasi platform termasuk SmartThings, Bixby, Knox dan Tizen. Fokus ini akan menggambarkan cara pelbagai bidang perniagaan dan peranti Samsung mengembangkan pengalaman pelanggan yang lancar.

Selain itu, Samsung akan berkongsi pelan kerjasama dan strategi inovasi terbuka dengan pembangun dan rakan kongsi untuk membina pengalaman berkaitan generasi seterusnya untuk berjuta-juta orang di seluruh dunia.

JH Han, Naib Pengerusi, Ketua Pegawai Eksekutif dan Ketua Bahagian Device eXperience (DX) di Samsung Electronics, akan membuka SDC23 dengan ucaptama yang menggariskan visi syarikat berdasarkan inovasi teknologi dan pengembangan pengalaman pengguna.

Teknologi ini membolehkan pengalaman pelanggan yang lebih diperibadikan dan selamat dengan bantuan inovasi platform dan ekosistem yang diperkukuh.

Selain itu, SDC23 akan menampilkan sesi pecahan terbuka untuk peserta berpeluang bekerjasama dan mengetahui lebih lanjut tentang platform dan alatan tertumpu pembangun terkini Samsung, termasuk One UI 6, SmartThings, Matter, Bixby, Tizen, Samsung Health dan banyak lagi.

Ucaptama dan sesi utama akan disiarkan secara langsung melalui saluran YouTube Samsung dan Samsung Developer pada masa acara itu.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang SDC 2023, sila lawati http://developer.samsung.com/sdc

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.