Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

realme raikan ulang tahun ke-5 pada 23 Ogos ini – bakal lancarkan model Number Series baharu

 

Selepas mempunyai kehadiran kukuh dalam pasaran telefon pintar yang sangat kompetitif, realme akan meraikan ulang tahun ke-5 nya pada 28 Ogos 2023.

Sempena meraikan ulang tahun ini, realme bersedia untuk memperkenalkan satu siri Produk Leap Up yang eksklusif, yang merangkumi fokus jenama baharunya iaitu ‘Leap Up’.

‘Leap Up” membawa maksud mudah: maju ke hadapan dengan fokus, memastikan semua kemajuan yang diambil akan membawa realme ke puncak yang lebih tinggi.

realme memasuki pasaran pada 2018, yang merupakan zaman kegemilangan bagi pasaran yang dipenuhi dengan ratusan jenama telefon pintar. Sebagai peserta baharu ke pasaran yang kompetitif, realme mempunyai misi yang mudah iaitu untuk memperkasakan belia melalui produk dengan teknologi, reka bentuk dan pengalaman yang lebih baik – dan akhirnya berjaya menembusi dan mencipta kejayaan dalam industri.

Sebagai jenama yang muda dan berani, semangat realme untuk Dare to Leap dan strategi ‘aset ringan, mod saluran pendek dan keutamaan e-dagang’ telah terbukti berjaya berkembang maju dalam pasaran yang sangat sesak. realme dinamakan jenama telefon pintar yang paling pesat berkembang di dunia untuk empat suku berturut-turut dan menduduki tempat ke-7 dalam pasaran telefon pintar global.

Terbaru, laporan daripada Canalys, menunjukkan bahawa realme Malaysia telah kembali ke senarai lima telefon pintar teratas pada suku ke-2 2023. Ia mencatatkan pertumbuhan tahunan sebanyak 18%, pertumbuhan tertinggi dan yang terbaik dalam kalangan lima jenama teratas.

realme percaya bahawa ini hanyalah permulaan dan ia akan mencapai kemuncak yang lebih tinggi menjelang akhir tahun.

Menolak batasan dengan Teknologi Leap-Forward

Sepanjang lima tahun perjalanan Dare to Leap, realme telah memperkukuh reputasi jenamanya dengan menawarkan produk dengan teknologi lompat ke hadapan, termasuk pengalaman fotografi peringkat seterusnya, peningkatan kapasiti memori dan storan, prestasi yang lebih baik, pengecasan yang lebih pantas dan reka bentuk yang luar biasa.

Realme 11 Pro+ 5G terbaru tampil dengan sensor utama OIS 200MP pertama di dunia dengan 4x in-sensor Lossless Zoom. Selain itu, ia menampilkan storan memori yang besar iaitu 512GB bersama rekaan Master Design premium yang dicipta oleh realme Design Studio dan Matteo Menotto yang jarang dilihat dalam segmen harga ini.

Untuk menyokong usahanya dalam teknologi lonjakan ke hadapan, realme turut melabur dalam Institut Teknologi Global Leap-forward yang berpangkalan di Shenzhen, China. Institusi ini mencari inovasi dalam enam aspek utama: pengecasan, fotografi, paparan, permainan, chipset, dan reka bentuk perindustrian.

Rekaan Leap-forward

Reka bentuk telah menjadi teras utama DNA realme. Daripada telefon pintar edisi Master Edition yang dicipta bersama dengan Naoto Fukasawa, pereka Jepun yang terkenal, kepada kerjasama dengan pelbagai pereka, artis dan jenama ikonik yang terkenal, realme sentiasa menerima mantra Dare to Leap dan menyampaikan reka bentuk yang menarik perhatian. berbeza daripada gaya arus perdana. Pendekatan ini telah memperoleh pelbagai anugerah antarabangsa jenama.

Sebagai contoh, realme 11 Pro+ 5G, yang dicipta bersama Matteo Menotto, bekas pereka dan tekstil dari Gucci. Kulit vegan digabungkan dengan tekstur tenunan 3D menjadikan satu kejayaan industri dalam reka bentuk. Reka bentuk terkenal lain termasuk perkongsian dengan Coca-Cola, Naruto, Dragon Ball dan banyak lagi.

Sempena sambutan ulang tahun ke-5, realme teruja untuk memperkenalkan satu siri peranti eksklusif yang digelar Produk Leap Up Ulang Tahun Ke-5.

Hari ini, realme sedang menulis lembaran baharu dalam kisahnya untuk membawa teknologi dan reka bentuk Leap forward kepada pengguna mudanya. Dalam tempoh lima tahun akan datang, jenama itu akan terus meneruskan semangat Dare to Leap dan komited untuk menyediakan produk lonjakan ke hadapan.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.