Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Galaxy Experience Spaces akan dibuka mulai 26 Julai untuk anda terokai kehebatan Galaxy Z Fold5 dan Flip5

Samsung telah mengumumkan bahawa ia akan membuka tujuh Galaxy Experience Spaces interaktif di seluruh dunia, termasuk di Seoul, Korea Selatan dan New York, A.S.

Di Galaxy Experience Spaces, pelawat boleh meneroka inovasi peranti mudah alih terbaharu daripada Samsung selepas pelancaran mereka di Galaxy Unpacked, yang akan diadakan di Seoul pada 26 Julai ini.

Samsung menjemput pengguna untuk ‘Join the flip side’ dan meneroka cara berfikir dan hidup baharu, dibina di atas asas keterbukaan dan keterangkuman yang melangkaui sempadan perkara yang tidak mungkin sebelum ini.

Peminat boleh melawati ruang bertema terbuka yang menyeronokkan dan berwarna-warni untuk mendapatkan pengalaman menggunakan peranti terkini, melihat potensi ekosistem yang disambungkan Galaxy dan mengambil bahagian dalam pameran interaktif.

Pelawat juga boleh bersandar pada sisi kreatif mereka dengan reka bentuk dan set yang boleh disesuaikan dan suka bermain, serta mengalami fungsi biasa dalam kedai seolah-olah mereka membeli-belah menggunakan aplikasi berasaskan web, berkat teknologi daripada Samsung Wallet.

Dalam Galaxy Experience Spaces terpilih, pelawat boleh menikmati pemberian cenderahati Samsung dalam masa terhad sahaja. Selepas memuat turun Aplikasi Galaxy Experience , pengguna boleh mengumpul mata melalui interaksi dengan stor — seperti mendaftar masuk di kedai pada aplikasi atau mengambil bahagian dalam aktiviti. Pengguna kemudiannya boleh membeli-belah untuk item hadiah dengan mata terkumpul mereka pada aplikasi.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Galaxy Unpacked dan Galaxy Experience Spaces, sila lihat di SINI

Tempat Galaxy Experience Space di Malaysia :

• Kuala Lumpur: 26 Jul – 31 Ogos di Samsung Experience Stores dan Pengedar Sah Samsung di seluruh negara

Saksikan majlis pelancaran Galaxy Unpacked pada 26 Julai ini bermula jam 7 malam  YouTube,laman rasmi Samsung, Facebook dan Newsroom.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.