Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Hisense Super Brand Days akan berlangsung dari 28 Mei 2023 hingga 31 Mei 2023.

Hisense, jenama elektronik yang terkenal global telah mengumumkan kempen tawaran terhebat, Hisense Super Brand Days yang akan berlangsung dari 28 Mei 2023 hingga 31 Mei 2023.

Pengguna Malaysia boleh memiliii beberapa peranti terlaris Hisense seperti televisyen, penghawa dingin dan lebih banyak peranti dengan diskaun sehingga 50% hanya di kedai dalam talian rasmi Hisense di Shopee dan Lazada.

Semasa Hisense Super Brand Days, pengguna menaik taraf peralatan rumah dan sistem hiburan mereka pada harga yang berpatutan.

Selain itu, pelanggan juga boleh menerima baucar diskaun RM50 untuk digunakan dalam pembelian mereka memberikan mereka lebih banyak diskaun.

Hisense juga menawarkan baucar eksklusif ‘early birds’ sehingga 20% diskaun untuk pengguna yang  membuat pembelian pada jam 12.00AM.

Pelanggan juga akan menikmati kemudahan penghantaran percuma untuk pembelian mereka, dengan kos penghantaran percuma sehingga nilai maksimum RM300.

Bagi mereka yang berminat untuk membeli dua atau lebih item, Hisense mengadakan promosi istimewa di mana pelanggan boleh menjimatkan sehingga 3% untuk pembelian terkumpul.

Selain itu, Seorang pelanggan bertuah dengan jumlah perbelanjaan tertinggi semasa kempen Hisense Super Brand Days akan membawa pulang dengan TV Pintar 65-inci Hisense percuma bernilai RM3,999.

Promosi terbaik Hisense yang dijual semasa  Super Brand Days boleh anda lihat di Shopee dan Lazada.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.