Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Brand Shop kini dibuka di Pulau Pinang – kerjasama dengan Suria Jerai Electrical

Samsung Malaysia Electronics bersama Suria Jerai Electrical telah mengumumkan pembukaan Kedai Jenama Samsung yang terletak di tengah-tengah Pulau Pinang di Ayer Itam, Farlim.

Pasukan pengurusan kedua-dua Samsung dan Suria Jerai Electrical bersama tetamu terhormat hadir pada pelancaran besar kedai itu yang menjual koleksi peranti mudah alih, elektronik pengguna dan peralatan rumah terbaharu Samsung.

Sempena sambutan pembukaan baharu, Samsung Malaysia dan Suria Jerai Electrical dengan bangganya mengumumkan promosi early bird yang menawarkan diskaun sehingga 40% untuk produk Samsung terpilih apabila anda membeli dari cawangan baharu itu. Tawaran ini hanya tersedia dari 21 Julai hingga 23 Julai 2022.

Bukan itu sahaja, terdapat juga hadiah menarik untuk dimenangi dengan peraduan cabutan bertuah kami. Dari 21 Julai hingga 3 Ogos 2022, anda boleh berpeluang memenangi Monitor Pintar M5 27″ sebagai Hadiah Utama dan Bilik Deluxe Pemandangan Laut Hotel Hard Rock sebagai hadiah saguhati dengan membeli TV Pintar atau Rumah Samsung bernilai minimum RM3,000 Perkakas.

Untuk sebarang pembelian RM3,000 dan ke atas, anda layak mendapat 3 Tiket Cabutan Bertuah dan bagi mereka yang membeli melebihi RM5,000 akan layak mendapat 6 dan RM10,000 akan mendapat 10 tiket! Jadi, jangan ketinggalan! Bawa rakan dan keluarga anda bersama-sama, dan perlu diingat bahawa Kedai Jenama Samsung berfungsi sebagai penyelesaian sehenti untuk semua keperluan elektrik Rumah anda! Pelanggan Kedai Jenama Samsung juga boleh menikmati Waranti Eksklusif 2 Tahun untuk ketenangan fikiran itu.

Kunjungi Kedai Jenama Samsung baharu yang terletak di No 288C-1-1, 288C-1-2, 288C-2-1 dan, 2-2, Jalan Thean Teik, Bandar Baru Air Itam, 11500 Ayer Itam, Pulau Pinang untuk merasai pengalaman Samsung inovasi hari ini!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.