Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

ADATA raikan ulang tahun ke-21 dengan acara maya MERAVERSE

ADATA Technology , pengeluar modul DRAM berprestasi tinggi, produk NAND Flash dan pelbagai produk penyelesaian industri telah mengumumkan bahawa ia akan menganjurkan dua acara MERAVERSE maya sempena meraikan ulang tahun ADATA yang ke-21 dan mempamerkan produk ADATA dan XPG terkini.

Acara maya yang meraikan hari lahir ADATA kini telah bermula, manakala acara pameran produk pula akan berlangsung pada musim panas 2022.

“Pandemik telah mengubah cara kami berinteraksi antara satu sama lain, dan penyepaduan komunikasi secara peribadi dan dalam talian sudah pasti akan menjadi trend yang tidak dapat dipulihkan,” kata Simon Chen, Pengerusi ADATA.

“Hasilnya, kami telah mencipta MERAVERSE, pengalaman sehenti yang mengasyikkan yang mencontohkan misi kami untuk “Menginovasi Masa Depan” dan aspirasi untuk menjadikan sesuatu lebih baik melalui teknologi.”

MERAVERSE ialah alam maya yang dicipta untuk melibatkan dunia melangkaui batasan jarak dan masa.

ADATA berminat untuk menyediakan pengguna pengalaman yang mengasyikkan dan interaktif dengan menawarkan pameran maya.

Acara maya pertama akan bertepatan dengan sambutan ulang tahun ke-21 ADATA, yang dikenali sebagai Hari ADATA.

Acara ini akan menampilkan Zon Aktiviti Hari Lahir ADATA yang ditetapkan di mana pelawat boleh bermain permainan dan berpeluang memenangi hadiah hebat serta menikmati tawaran istimewa untuk produk ADATA dan XPG.

Antara hadiah untuk dimenangi termasuk komputer riba XPG XENIA, peranti storan ADATA, aksesori XPG Mera edisi terhad, kad hadiah Amazon dan banyak lagi!

Lebih-lebih lagi, pelawat yang mencapai markah tertinggi pada permainan yang belum didedahkan akan mempunyai peluang tambahan untuk memenangi modul memori ADATA 21st Birthday DDR5 edisi terhad.

Acara maya kedua pula akan mempamerkan produk ADATA dan XPG terbaharu melalui model dan animasi 3D, dan akan dihoskan oleh duta jenama XPG, MERA.

Pelawat akan dapat bergerak dengan bebas dengan medan pandangan 720 darjah di dalam MERAVERSE dan meneroka produk, seperti siri ADATA ACE DRAM baharu.

ADATA ACE DRAM merupakan siri DRAM flagship terbaru dengan kadar kependaman rendah yang telah dibangunkan untuk memenuhi keperluan pencipta kandungan dan overclocker.

Lebih-lebih lagi, acara itu juga akan mempamerkan siri SSD ADATA LEGEND Gen4 x4, termasuk SSD LEGEND 960 dan 850 PCIe4.0, yang masing-masing menawarkan prestasi maksimum 7400MB/s dan 5000MB/s.

Acara itu juga akan menawarkan dua produk ADATA 21st Birthday edisi terhad, iaitu ACE DDR5 6400 dan LEGEND 850, pada pertunjukan maya tersebut.

Kedua-dua produk itu menampilkan karya seni yang terang dan berwarna hasil rekaan pereka corak Jerman, Mister Fred, yang akan dihasilkan dalam kuantiti terhad iaitu hanya 500 unit setiap satu.

Acara Maya MERAVERSE 1: Hari ADATA – 3 Mei 2022

Acara Maya MERAVERSE 2: Pameran Produk ADATA & XPG – akan datang pada Musim Panas 2022 

Ketahui lebih lanjut tentang acara MERAVERSE maya di sini: https://meraverse.adata.com

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.