Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Series kini di Malaysia – harga serendah RM 599


Xiaomi secara rasminya telah melancarkan penapis udara terbaru Xiaomi Smart Air Purifier Series 4 yang terdiri daripada 3 model iaitu Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro, 4, dan 4 Lite.

Siri baharu ini menjanjikan peminat Xiaomi persekitaran udara dalaman yang lebih sihat, bersih dan kurang alergen sepanjang tahun, dengan pilihan untuk ruang rumah dan keperluan keluarga yang berbeza.

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro

Varian paling premium iaitu Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro, menampilkan sistem penapisan 3-dalam-1 yang menggabungkan cas elektrostatik dan teknologi penapisan mekanikal untuk memerangkap 99.97% bahan pencemar udara sekecil 0.3 mikron.

Untuk memastikan kecekapan penapisan yang maksimum, Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro menyepadukan kedua-dua penderia PM2.5 dan PM10 untuk mengesan dengan tepat zarah yang boleh disedut dengan saiz yang berbeza. Pengion telah ditambahkan untuk membantu menangkap bahan pencemar terapung. Di samping itu, Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro menawarkan 500m3/j PCADR dan 185m3/j FCADR, bermakna ia boleh menapis udara ruang tamu seluas 40m2 sepenuhnya setiap 15 minit.

Xiaomi Smart Air Purifier 4

On top of powerful filtering performance, Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro also offers a largely enhanced user experience. its sleek design and low-noise running mode at night make sure it

blends perfectly into users’ modern homes and life.

Di samping prestasi penapisan yang berkuasa, Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro juga menawarkan pengalaman pengguna yang dipertingkatkan. reka bentuknya yang anggun dan mod operasi bunyi rendah pada waktu malam yang memastikan ia digabungkan dengan sempurna ke dalam rumah dan kehidupan moden pengguna.

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Lite

Paparan sentuhan OLED membolehkan paparan AQI, suhu dan statistik kelembapan serta pelarasan pantas dalam beberapa sentuhan sahaja.

Pengguna juga boleh mengawal peranti dari jauh menggunakan Aplikasi Xiaomi Home, menjadualkan rutin dan tingkah laku pembersihan dengan mudah, menyediakan automasi dengan peranti IoT lain, melihat status penggunaan penapis dan banyak lagi. Arahan suara juga disokong dengan Google Assistant.

Xiaomi Smart Air Purifier 4 Pro, 4, dan 4 Lite kini ditawarkan di Malaysia pada harga RM 1,099, RM 799 dan RM 599.

Pembelian kini boleh dilakukan di stor Xiaomi, Shopee dan Lazada.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.