Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Lee Zii Jia dilantik duta rasmi Oppo Reno7 Series 5G


OPPO Malaysia secara rasminya telah mengumumkan duta produk bagi OPPO Reno7 Series 5G iaitu jaguh badminton negara iaitu Lee Zii Jia.

Kerjasama antara OPPO dan Lee Zii Jia ini merupakan perkongsian yang menarik yang akan menyaksikan lebih banyak usaha kolaboratif. Sebagai contoh, Lee Zii Jia tidak lama lagi akan membuat kemunculan dalam TVC pendek bersama OPPO, yang akan diumumkan tidak lama lagi.

Ini selaras dengan visi OPPO. Sebagai jenama dengan matlamat untuk mencipta dunia yang lebih baik melalui kesenian teknologi yang memenuhi permintaan pengguna, OPPO akan mengubah kedudukan hala tuju RenoSeries yang disukai ramai.

Sebelum ini dikenali sebagai Pakar Selfie, OPPO telah mendahului trend swafoto apabila ia menjadi popular dalam kalangan pengguna telefon pintar pada 2016.

OPPO mengenal pasti bahawa 76% pengguna telefon pintar mengambil gambar potret menggunakan kamera belakang dengan lebih kerap, berbanding selfie (hanya 24% masih mengambil swafoto/berkumpulan menggunakan kamera hadapan lebih kerap).

Apabila bercakap tentang kepentingan kamera telefon pintar, 76% pengguna telefon pintar yang ditinjau menjawab bahawa mereka lebih memberi perhatian kepada keupayaan kamera belakangnya.

OPPO Reno7 Series akan dilancarkan secara rasmi pada hari Selasa depan, pada 22 Februari 2022.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.