Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Nikmati 30 hari tontonan percuma dengan langganan baharu pek Astro yang terpilih


pelanggan baharu Astro kini boleh menikmati TAWARAN TERHAD 30 HARI PERCUMA untuk pek yang terpilih apabila mereka mendaftar Astro bermula 16 Februari.

 Tawaran ini tidak termasuk Pek Primary dan hanya diberikan kepada pelanggan dengan kontrak 24 bulan sahaja. Para pelanggan turut boleh mendapatkan rebat pada yuran pemasangan untuk Ultra Box dan Ulti Box iaitu sebanyak RM39 atau RM19 untuk Ultra Plug & Play Box.

 Pelanggan di kawasan jalur lebar berkelajuan tinggi kini juga mempunyai pilihan untuk memilih Ultra Plug & Play Box baharu yang tidak memerlukan pemasangan satelit. Ia boleh dipasang sendiri seperti memasang mana-mana peranti Bluetooth.

 Dengan tawaran ini, pelanggan boleh mengenali bundle dan pakej baharu Astro yang pastinya memenuhi pelbagai pilihan dan kombinasi untuk segenap lapisan masyarakat.

Pelanggan bukan sahaja akan dihiburkan dengan hiburan daripada Astro tetapi juga Netflix, HBO GO, Disney+ Hotstar, iQIYI, TVB Anywhere, Variety, Kids dan Sports dengan kombinasi fleksibel yang memenuhi citarasa Malaysia yang moden, dalam satu pakej untuk kemudahan yang lebih besar tanpa perlu melanggan semuanya secara berasingan.

 Ketahui lebih lanjut tentang pek Astro serba baharu kami yang direka untuk memperkasakan pelanggan-pelanggan supaya mereka kini boleh strim semua rancangan yang mereka gemari di satu tempat atau daftar untuk mana-mana pakej baharu ini di www.astro.com.my.

Untuk butiran lanjut tentang promosi Pek Filem dan Sukan kami, sila klik pautan berikut:

• Pek Filem – https://promotions.astro.com.my/details/movies-pack-free-30-days

• Pek Sukan – https://promotions.astro.com.my/details/sports-pack-free-30-days

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.