Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Jualan Pertama vivo Y76 5G akan berlangsung 27 November ini – kunjungi roadshow khas di Central i-city


Vivo Y76 5G First Sale Superday Roadshow akan berlangsung pada 27 November ini di Central i-City.

Vivo Malaysia telah mengumumkan bahawa 30 pelanggan pertama yang membeli Y76 5G terbaharu layak untuk membeli vivo TWS 2e (RRP RM269) pada harga istimewa.

Bukan itu sahaja, setiap pelanggan yang membeli Y76 5G di roadshow ini juga akan menikmati hadiah eksklusif tambahan, termasuk hadiah premium daripada Vanzo, jaminan lanjutan 1 tahun, perlindungan skrin retak 1 tahun, dan pek eksklusif Mobile Legend skin bernilai RM587.

Untuk peminat Mobile Legend, vivo juga telah bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk menganjurkan Kejohanan Mobile Legends “Super V Championship” pada 27 November.

Peringkat separuh akhir dan akhir kejohanan ini diadakan pada hari yang sama, dengan hadiah wang tunai yang menakjubkan untuk dimenangi! Untuk menambahkan lagi keterujaan, terdapat juga perlawanan persembahan pasukan vivo vs KOL khas dan kejohanan perlawanan pertunjukan pasukan pro antara GEEK FAM dan suhaz ESPORTS, dua pasukan Mobile Legends terbaik di Malaysia, yang berlangsung pada hari berikutnya iaitu pada 28 November.

Dengan banyak keterujaan, pastikan anda tidak ketinggalan untuk mengunjungi roadshow Vivo Y76 5G Superday!

Sebagai alternatif, anda juga boleh membeli Y76 5G daripada e-Store rasmi vivo, Kedai Konsep vivo, Kedai Rasmi vivo di Shopee, atau Kedai Rasmi vivo di Lazada.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.