Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Peraduan Vivo My Football Dream – kongsi impian bola sepak anda dan memenangi hadiah misteri


Bersempena dengan Kejohanan bola sepak UEFA EURO 2020, Vivo telah mengumumkan peraduan
“My Football Dream” yang memberikan pelanggan peluang untuk berkongsi impian bola sepak mereka dan memenangi hadiah misteri daripada Vivo.

Peraduan “My Football Dream” adalah fasa kedua kempen vivo Dream Field dimana fasa pertama yang dikenali sebagai vivo Dream Field  telah menyaksikan vivo menderma RM 35 bagi setiap telefon pintar Vivo yang terjual kepada altet bola sepak kelainan upaya.

Kempen Vivo Dream Field : Vivo akan menderma RM 35 kepada kelab bola sepak kurang upaya bagi setiap peranti vivo yang dijual di vivo eStore

 Peraduan  “My Football Dream” ini terbuka kepada semua pelanggan yang membeli telefon pintar Vivo V21 Series atau Vivo X60 Series dari 21 Jun hingga 11 Julai 2021. Peserta perlu melengkapkan borang digital dan berkongsi impian bola sepak mereka.

Langkah 1: Beli telefon pintar siri vivo X60 atau siri V21 di kedai konsep vivo atau kedai sah rasmi semasa tempoh peraduan.

Langkah 2: Imbas kod QR yang disediakan dan lengkapkan borang.

Langkah 3: Like dan Kongsi catatan Facebook “My Football Dream” vivo Malaysia dengan hashtag #vivoDreamFieldMY_ (YourState). Cth: #vivoDreamFieldMY_Selangor.

Pemenang akan diumumkan pada 15 Julai 2021 di Facebook ,dimana 13 pemenang bertuah akan dipilih dari setiap negeri untuk menerima hadiah misteri daripada vivo Malaysia.

Maklumat lanjut mengenai peraduan di laman rasmi vivo Malaysia dan baca terma dan syarat di SINI

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.