Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 – Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79!

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 19

realme, syarikat yang terkenal dengan semangat Dare To Leap telah mengumumkan pelancaran AIoT Grand Launch musim ke-3 yang menyaksikan realme melancarkan bukan satu bukan dua tetapi tujuh produk AIoT ke pasaran Malaysia.

7 produk AIoT yang telah dilancarkan adalah realme Buds Q2, realme Buds Air 2 Neo, realme Cobble Bluetooth Speaker, realme Watch 2, realme Watch S Master Edition, realme Motion Activated Night Light dan realme Alkaline Batteries.

Menariknya, realme juga telah mengesahkan bahawa pasaran Malaysia merupakan pasaran pertama global untuk realme Watch 2 dan realme Cobble Bluetooth Speaker.

realme Buds Q2 kini memasuki pasaran Malaysia untuk meneruskan legasi Buds Q di Shopee 7.7 Sale yang mana sebanyak 6,000 unit Buds Q berjaya dijual dalam masa 34 minit dan TWS ini juga telah merangkul gelaran produk audio paling laris di Shopee 11.11 Big Sale.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 20

Sehubungan dengan itu, seperti Buds Q, realme Buds Q2 juga dijangka akan mendapat sambutan hangat dalam kalangan peminat realme di Malaysia.

realme Buds Q2 

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 21

 

  • Reka Bentuk Trendsetting

Kepakaran realme di dalam reka bentuk sesuatu produk tidak dapat disangkal baik pada telefon pintar mahupun produk AIoT.

realme Buds Q2 menyaksikan syarikat ini memperkenalkan reka bentuk luaran TWS yang lebih unik di pasaran.

realme Buds Q2 telah mengintegrasikan reka bentuk potongan asetetik kaleidoskop yang mewakili fantasi dan imaginasi.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 22

  • 88ms Super Low Latency : Gaming Mode

Pemakaian peranti audio seperti realme Buds Q2 kini juga meliputi para gamers yang mahu menikmati suasana gaming yang lebih imersif.

Selain itu, realme Buds Q2 juga mempunyai mod Gaming yang memberikan anda kadar latensi rendah 88ms turut melambangkan pengurangan latensi audio sebanyak 51%.

Ini membolehkan penyegerakan yang sempurna antara video dan audio semasa bermain permainan atau menonton filem.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 23

 

  • Jangka Hayat Bateri 20 jam

Selain kualiti audio yang baik, realme Buds Q2 juga menawarkan waktu pendengaran yang lebih lama iaitu sekitar 20 jam dengan satu pengecasan.

realme Buds Q2 mempunyai bateri berkapasiti berjumlah 480mAh yang membolehkan ia beroperasi sepanjang 3 jam waktu panggilan dan 5 jam pendengaran muzik secara berterusan yang juga sama seperti menonton 2 filem.

Lebih-lebih lagi, dengan bekas pengecasan, pengguna boleh menikmati sekitar 20 jam waktu penggunaan yang bermaksud anda boleh menonton 8 filem atau mendengar 400 lagu kegemaran anda.

Dalam pada itu, dengan purata penggunaan selama 3 jam sehari, realme Buds Q2 hanya perlu dicaj sebanyak sekali seminggu.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 24

Seterusnya, Buds Q2 juga dilengkapi pengecas yang pantas iaitu dengan hanya 10 minit pengecasan, pengguna dapat menikmati sehingga 2 jam pendengaran muzik.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 25

Selain daripada ciri di atas, realme Buds Q2 juga dilengkapi fungsi menarik seperti berikut :

  • 10mm Bass Boost Driver – pemacu besar ini menggunakan diafragma komposit polimer TPU + PEEK berkualiti tinggi yang memberikan pengalaman bunyi yang luar biasa.

 

  • Instant Connection – realme Buds Q2 hadir dengan sambungan Bluetooth 5.0 yang memastikan transmisi yang stabil dengan jarak sehingga 10 meter.

 

  • Intelligent Touch Control – dengan fungsi sentuhan pintar pada Buds Q2, pengguna boleh menukar muzik, menjawab atau menamatkan panggilan dan mengaktifkan mod gaming.

realme Motion Activated Night Light

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 26

Bukan itu sahaja, ini juga merupakan kali pertama realme memperkenalkan lampu malam dalam ekosistem AIoTnya. realme Motion Activated Night Light terbaru ini mempunyai sensor inframerah terbina yang mempunyai sudut pengesanan 120° iaitu pada jarak 6-meter di bahagian hadapan manakala 2.5-meter di bahagian sisi, ia juga mempunyai ketahanan bateri yang hanya perlu ditukar sekali setiap 365 hari.

Raikan Raya dengan realme Buds Q2 - Eksklusif di Shopee mulai 5 Mei dengan Harga Super Berpatutan RM79! 27

realme Cobble Bluetooth Speaker

Selain pelancaran realme Buds Q2, realme juga telah melancarkan realme Cobble Bluetooth Speaker dan Malaysia menjadi pasaran global pertama untuk menerima produk ini.

realme Cobble Bluetooth Speaker menawarkan kadar kelantangan bunyi yang tinggi dan pemacu 5W Dynamic Bass Boost memastikan anda dapat menikmati muzik yang jelas walaupun di persekitaran terbuka.

Harga & Tarikh Jualan 

realme Buds Q2 dan realme Motion Activated Night Light akan ditawarkan pada harga RM 129 & RM 99.

Walaubagaimanapun, sempena jualan pertama pada 5 Mei ini, realme kedua-dua produk AIoT ini akan ditawarkan pada harga istimewa terhad iaitu pada harga RM 79 dan RM 39 sahaja.

Dapatkan realme Buds Q2 di Shopee

Dapatkan realme Motion Activated Night Light di Shopee

Dalam pada itu, realme Cobble Bluetooth Speaker pula akan ditawarkan di Malaysia tidak lama lagi dengan harga RM 99.

Anda boleh mengikuti perkembangan terkini mengenai realme di laman Facebook realme Malaysia dan informasi selanjutnya di laman web realme Malaysia.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.