Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI 11.11 Super Sale Kembali Lagi Dengan Tawaran Serendah RM1.10

HUAWEI 11.11. Super Sale telah diumumkan secara rasmi dengan memberi ganjaran kepada semua pengguna Malaysia melalui promosi menarik bagi produk HUAWEI kegemaran mereka!

Jualan selama sehari ini akan menawarkan tawaran kilat serendah RM1.10, produk ‘must buy’, baucar diskaun dan perkhidmatan pengambilan di kedai.

HUAWEI juga memberi peluang kepada pengguna untuk memenangi hadiah cabutan bertuah yang bernilai sehingga RM16,000.

Kunjungi HUAWEI Store sekarang untuk mendapatkan baucar diskaun bernilai RM200 yang boleh digunakan pada produk terpilih bermula hari ini hingga 11 November.

Baucar ini hanya boleh digunakan untuk pembelian pada 11 November, jadi jangan lepaskan peluang ini! Pasti ada satu untuk anda di HUAWEI.

Jualan Kilat

Menampilkan produk dengan harga runtuh serendah RM1.10, tawaran kilat ini akan berlangsung di HUAWEI Stores pada 11 November jam 10.08 pagi, dan platform lain seperti Lazada dan Shopee .

Dapatkan Jualan Super 11.11 yang mensajikan anda dengan pelbahai tawaran hebat seperti dibawah :


Produk Must Buy

HUAWEI menawarkan anda barisan peranti yang komprehensif dan ianya termasuk komputer riba, telefon pintar dan tablet yang mudah, praktikal ditambah dengan prestasi unggulan.

Lihat carta di bawah untuk promosi luar biasa, yang hanya berlangsung pada 11 November.


Baucar RM 200

Pengguna boleh menebus baucar diskaun RM200 untuk Kedai HUAWEI mulai hari ini hingga 11 November.

Setiap pengguna layak untuk menebus satu baucar dalam tempoh ini dan boleh digunakan pada 11 November untuk produk HUAWE yang disenaraikan di bawah.

Pada 11 November, pengguna yang mengunjungi Kedai dalam talian HUAWEI akan menikmati potongan 20% untuk pembelian jaminan lanjutan dan perlindungan skrin di Kedai HUAWEI (Dalam Talian) untuk telefon pintar terpilih.

Bukan itu sahaja, pengguna juga dapat membeli produk HUAWEI dan berpeluang memenangi hadiah luar biasa bernilai sehingga RM16,000.

Hadiah utama adalah E-Bike Orbit EB350W sementara hadiah saguhati adalah E-Scooter Starlight ES200B.

Untuk memudahkan pelanggan, HUAWEI juga menawarkan perkhidmatan penggambilan tempahan di stor fizikal yang dikenali sebagai O2O atau Online-to-Offline service.

Kunjungi HUAWEI online store dan dapatkan baucar RM 200 anda sekarang!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.