Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Atlet Gimnastik Negara iaitu Farah Ann dilantik sebagai duta bagi Vivo V20 SE


Vivo Malaysia secara rasminya telah mengesahkan duta Vivo V20 SE mereka iaitu Farah Ann, seorang Gimnastik Artistik Malaysia yang telah berjaya melayakkan diri ke Sukan Olimpik Tokyo 2020 selepas 20 tahun.

Sebagai salah satu gimnastik artistik kebangsaan terkemuka di Malaysia, Farah Ann sentiasa berusaha untuk memberikan persembahan terbaiknya. “Kami amat bertuah kerana Farah Ann bersetuju menjadi wajah baru untuk V20 SE kami.

Keperibadiannya yang unik, sikap positif, kerja keras dan dedikasi untuk menjadi atlet bertaraf dunia sangat memberi inspirasi, ”kata Mike Xu, Ketua Pegawai Eksekutif, vivo Malaysia.

Misi vivo adalah untuk mengembangkan produk yang inovatif dan bergaya yang memenuhi keperluan pengguna.

Vivo V20 SE akan hadir didalam dua pilihan warna iaitu Gravity Black & Oxygen Blue

Dengan siri V20 yang akan datang, V20 SE menampilkan reka bentuk ultra-nipis dan ringan, dengan badan kaca 3D yang mempunyai ketebalan 7.83 mm.

Vivo V20 SE akan ditawarkan didalam dua pilihan warna iaitu Oxygen Black dan Ocean Blue, ia melengkapkan gaya ekspresif dan bergaya pengguna muda.

Vivo V20 SE juga dilengkapi dengan Selfie Super Night Camera 32MP, bateri berkapasiti 4,100mAh yang turut disertakan dengan sokongan pengecasan pantas 33W FlashCharge yang menawarkan pengecasan 0-100% didalam masa 60 minit sahaja.

vivo Malaysia akan melancarkan V20 SE secara rasmi pada 24 September 2020 dan kami akan berada disana untuk membawakan anda maklumat terkini seperti harga dan tarikh penjualan.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati Facebook rasmi vivo Malaysia atau laman web rasmi vivo Malaysia.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.