Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Oppo Malaysia memperkenalkan program kesetiaan dan ganjaran ahli My Oppo App

Oppo Malaysia memperkenalkan program kesetiaan dan ganjaran ahli My Oppo App 3
Oppo Malaysia secara rasminya telah memperkenalkan program kesetiaan khas bagi semua pelanggan setia Oppo iaitu My Oppo App.

‘My OPPO App’ adalah program kesetiaan yang dirancang untuk pengguna OPPO yang boleh dimuat turun melalui App Market.

Dengan menggunakan ‘Aplikasi My OPPO ’ yang baru dan lebih baik, pemilik mana-mana peranti OPPO kini dapat menjadi ahli My Oppo dan menikmati faedah keahlian dan memperoleh mata ganjaran.

Terdapat dua sistem mata iaitu Mata Ganjaran yang boleh digunakan untuk menebus pelbagai ganjaran dan mata pengalaman yang befungsi untuk meningkatkan tahap keahlian.

Terdapat banyak cara untuk mengumpulkan mata.

Untuk Mata Ganjaran, setiap pendaftaran baru akan menerima 200 mata, dan anda hanya perlu mengklik butang di bawah ‘Bind Phone Rewards’ di aplikasi ‘My OPPO App’, langkah ini hanya perlu dilakukan sekali setiap peranti.

Mata ganjaran adalah berdasarkan pembelian peranti mudah alih OPPO, ahli akan diberikan 1 mata untuk setiap RM1 yang dibelanjakan.

Terdapat banyak aktiviti atau misi sampingan yang menyeronokkan dalam Aplikasi yang boleh disertai oleh untuk mengumpul mata.

Bagi Poin Pengalaman, ahli juga akan menerima 1 mata untuk setiap RM1 yang dibelanjakan untuk peranti mudah alih OPPO dengan memdaftar peranti Oppo anda di ‘Aplikasi My OPPO’.

200 mata juga akan diberikan untuk pendaftaran kali pertama.

Terdapat empat peringkat keahlian; Ahli, Perak, Emas dan Berlian. Setiap peringkat menawarkan faedah yang berbeza, dan semakin tinggi tahap, semakin besar ganjaran dan potongannya.

Untuk menaikkan tahap, jumlah titik pengalaman yang berbeza diperlukan untuk mencapai tahap yang lebih tinggi.

Selain daripada sistem ganjaran, ‘Aplikasi My OPPO ’ membolehkan pengguna menikmati pengalaman perkhidmatan eksklusif, diskaun khas, pengumpulan mata untuk membuat penebusan pada Produk OPPO & baucar diskaun.

Lebih-lebih lagi, ‘My OPPO App’ juga menawarkan diskaun untuk langganan jaminan waranti tambahan selama 1 Tahun, harga eksklusif untuk aksesori, produk IoT, kos pembaikan dan pembersihan serta sanitasi peranti secara percuma .

Terdapat lebih banyak aktiviti menarik yang akan datang untuk ahli ‘My OPPO App’, termasuk cabutan bertuah dan permainan mini.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.