Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Beli Siri Huawei P40 pada 29 April dan dapatkan hadiah percuma bernilai RM 1,300 termasuk Huawei FreeBuds 3

Beli Siri Huawei P40 pada 29 April dan dapatkan hadiah percuma bernilai RM 1,300 termasuk Huawei FreeBuds 3 5
Jika anda masih ternanti-nanti waktu sesuai untuk mendapatkan telefon pintar siri Huawei P40 , esok mungkin adalah waktu terbaik kerana dengan setiap pembelian Huawei P40 atau Huawei P40 Pro, anda akan menerima satu unit Huawei FreeBuds 3 yang bernilai RM 679 secara percuma.

Huawei FreeBuds 3
Huawei FreeBuds 3

Bukan itu sahaja, pembelian siri Huawei P40 ini juga disertakan hadiah percuma lain seperti Huawei Wireless Charging Case, 1-tahun lanjutan waranti, 1-bulan waranti skrin, 50GB storan Huawei Cloud dan 3-bulan langganan premium Huawei Video.

Beli Siri Huawei P40 pada 29 April dan dapatkan hadiah percuma bernilai RM 1,300 termasuk Huawei FreeBuds 3 6

Promosi menarik ini selama sehari adalah sempena ulang tahun ke-6 Huawei Online Store yang akan disambut pada 29 April dengan tawaran menarik serendah dari RM 0.60 sen sahaja.

Huawei Online Store raikan ulang tahun ke-6 dengan promosi menarik dan penjualan kilat serendah 0.60 sen sahaja

Selain itu, hari ini juga merupakan hari terakhir untuk anda menebus baucar online RM 166 yang boleh digunakan mulai esok di HUAWEI online official store , jika tiada akaun, daftar dan tebus segera.

Baucar ini boleh digunakan untuk pembelian produk terpilih seperti HUAWEI Mate 30 Pro 5G, HUAWEI P30, HUAWEI M6 dan banyak lagi. Senarai penuh produk yang boleh dibeli menggunakan baucar boleh dilihat di sini

ULASAN Huawei P40 Pro – kemuncak fotografi dan prestasi pada telefon pintar

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.