Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 15
Kita telah memasuki tahun baru atau nak lebih bombastik kita kini berada didalam dekad yang baru iaitu tahun 2020.

Pada setiap tahun baru, kita biasanya disajikan dengan pelbagai meme seperti sasaran tahun yang lalu yang tidak tercapai atau kelibat murid-murid tahun 1 yang baru memasuki alam persekolahan.

Walaubagaimanapun tahun 2020 bermula dengan nada yang sedikit berlainan dengan kebanyakkan netizen mengimbas kembali Wawasan 2020 yang pernah mereka lukis atau bayangkan pada tahun 90-an.

Paling mencuri tumpuan adalah impian melihat kereta terbang pada tahun 2020 dan nampaknya kita masih perlu menunggu untuk menyaksikan perkara ini menjadi realiti.

Berikut adalah antara meme Wawasan 2020 yang telah dikongsi di media sosial seperti Twitter dan Facebook.

1.

2. Penghantaran makanan pun ‘terbang’

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 16

3. Guna Waze kat udara 😂Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 17

 

4. Test drive kereta terbang Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 18

 

5. Baru-baru biasa lah ada insiden tak diingini berlaku

6. Dah saing-saing kapal terbang

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 19

7. kena saman ke ni

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 20

8. perubahan ketara

Tahun baru dimulakan dengan meme ‘kereta terbang’ Wawasan 2020 21

9. Sembang sampai terbang

10. Bikers Kental

Korang ada meme yang lebih menarik untuk dikongsikan?, kongsi di Facebook Mobilefokus .

sumber

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.