Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Kempen #iChanged Samsung Malaysia membuktikan waktu untuk menukar telefon pintar adalah sekarang

Samsung Galaxy Note 10 #ichangedApabila anda memikirkan tentang ciri paling penting pada telefon pintar, apakah yang akan terlintas didalam pemikiran anda?, adakah jangka hayat bateri?, kamera gred profesional? atau kegunaan Google Maps, Google Drive dan YouTube?, bagi kebanyakkan semua, semua ciri ini adalah penting.

#ichanged

Dengan aspirasi untuk memberikan pengguna satu pengalaman telefon pintar yang menyeluruh, bagi usahawan, permainan, hiburan dan fotografi, Samsung Malaysia telah memulakan kempen #iChanged yang kini memasuki edisi ke-2.

Kempen ini, melalui beberapa video, membawa kepada banyak kesulitan yang dihadapi pengguna.

#ichanged

Walaubagaimanapun, cabaran-cabaran ini mudah diatasi menerusi teknologi inovatif yang terdapat pada Samsung Galaxy Note10 dan Samsung Galaxy S10.

 “Semasa proses merekabentuk produk kami, Samsung secara konsisten mengekalkan penggunanya supaya pengalaman 360-terbaik dapat dipastikan – sama ada dalam bateri sepanjang hari, S Pen, kamera pemenang anugerah, storan yang boleh dikembangkan, atau pertahanan platform keselamatan peringkat.

Samsung #ichanged

Selain itu, produk Samsung juga diktiraf oleh Google; dan kerjasama ini adalah sesuatu yang  sangat bernilai bagi kami dan akan digunakan untuk memberikan pengalaman yang lebih baik untuk pengguna . Masa untuk bertukar adalah sekarang, dan kami berharap pengguna akan mengambil langkah untuk memiliki tahap inovasi seterusnya, “kata Yoonsoo Kim, Presiden Samsung Malaysia Electronics.

#ichanged

Bagi mereka yang musyik tentang kerumitan menukar telefon pintar, salah satu perkara hebat untuk bertukar kepada produk Samsung adalah aplikasi Smart Switch.

Aplikasi ini memberikan pengguna kebebasan sepenuhnya untuk memindahkan fail, foto, video, muzik, kenalan, dan aplikasi secara lancar dari telefon pintar lama mereka ke peranti Samsung yang baru; dan aplikasi ini disokong pada peranti iOS dan Android.

Kempen #iChanged menyenaraikan 10 situasi penting yang banyak dihadapi oleh penggunaZ

Walau bagaimanapun,  ciri seperti rakaman video Advanced Super-Steady Samsung, DeX, Samsung Knox, Editor Video, Bateri Sepnjang Hari,  S-Pen, Google Drive, Google Maps, Play Store, dan YouTube.

Ketahui maklumat lanjut mengenai kempen #iChanged

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.