Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Shopee Men’s Day akan bermula pada 13 Jun ini dengan pelbagai tawaran menarik dan 2 juta Shopee Coin untuk dimenangi

Shopee Malaysia telah mengumumkan satu penjualan khas bagi golongan feminin yang akan diadakan dari 13 hingga 23 Jun 2019 ini.

 Shopee Men’s Sale merupakan waktu sesuai untuk anda memiliki pakaian atau gajet baru dan pada masa yang sama menikmati penjimatan yang luar biasa.

Kemuncak Shopee Men’s Saleakan berlangsung pada 20 Jun dan berikut adalah tawaran-tawaran menarik di Shopee sepanjang tempoh penjualan ini.

Tawaran RM1 Yang Sukar Dipercayai

Dapatkan barangan bernilai tinggi seperti Samsung Galaxy A70, mesin kopi Nescafe, komputer riba HP, Sharp Smart UHT TV 45” dan jam tangan Fossil pada harga RM1 sahaja. Anda hanya perlu menyemak kalendar harian bagi tawaran RM1 di Shopee.

Pasti Menang: One or Not, or Your Money BackShopee ialah permainan tanpa risiko yang menjamin RM1 anda akan dikembalikan ke dalam kad kredit atau dompet Shopee jika anda bukan pembeli terpilih.

Harga Terendah Dijamin 

Halaman koleksi elektronik Shopee’s Lowest Price Guaranteedmenampilkan gajet, kelengkapan sukan, peralatan rumah dan banyak lagi pada harga paling murah di pasaran.

Jika anda mendapati barangan yang anda beli di Shopee lebih murah di tempat lain, ciri Pasti Murah: Electronics, Lowest Price GuaranteedShopee akan memastikan anda mendapat pulangan 120% daripada perbezaan harga.

Dengan ciri ini, anda tidak perlu bimbang anda tidak mendapat tawaran terbaik kerana jaminan yang diberikan.

Shopee Dapatkan Apa Yang Anda Mahu

Shopee menawarkan pelbagai barangan elektronik untuk lelaki. Anda pasti menemui apa yang anda mahu kerana ciri Pasti Ada: Electronics, Find & Be Rewarded. Shopee sedia membantu anda mencari barangan elektronik yang dikehendaki. Anda hanya perlu mengemukakan tuntutan Pasti Adauntuk barangan yang tidak tersenarai di Shopee.

Jika Shopee tidak dapat menemui barangan tersebut, anda akan diberi pampasan 10,000 Shopee Coins, tertakluk kepada terma dan syarat.

Dapatkan Lebih Daripada Diskaun

Anda akan menerima lebih nilai untuk wang anda apabila menggunakan Shopee Coins, baucar diskaun dan baucar penghantaran percuma apabila anda berbelanja RM40 dan ke atas.

Shopee memastikan anda tidak kehabisan Shopee Coinsdengan mengadakan Shopee Quiz. Pada 12.00pm setiap hari bekerja, anda boleh menyertai Shopee Quizdengan menjawab lapan soalan mudah yang berkaitan dengan pengetahuan am.

Sebanyak dua juta Shopee Coinssedia untuk dimenangi dan anda akan mendapat hayat tambahan apabila anda merujuk kawan-kawan untuk menyertai Shopee Quizini.

Di samping itu, ikuti siaran langsung Shopee Live untuk mengetahui tentang produk dan ulasan terkini daripada jenama-jenama setiap hari.

Peminat Marvel yang merupakan pemegang kad Maybank Visa, Master dan Debit juga berpeluang menebus dua daripada 12 pingat eksklusif Marvel’s Avengers apabila anda berbelanja sebanyak RM200 dan ke atas di Shopee dalam satu transaksi dan ianya akan berakhir pada 30 Jun.

Untuk menikmati tawaran hebat daripada Shopee Men’s Sale, kunjungi  https://shopee.com.my/m/mens-sale

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.