Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Nestle Super Brand Day di Shopee hadir dengan tawaran eksklusif dan promosi menarik

Nestle dan Shopee secara rasminya telah mengumumkan kerjasama untuk menjayakan kempen penjualan Nestle Super Brand Day atau Hari Jenama Hebat Nestle yang pertama.

Dengan kerjasama bersama Shopee ini, Nestle menjadi syarikat F&B pertama di Malaysia untuk melancarkan kempen Super Brand Day yang akan berlangsung selama 7 hari iaitu dari 25 Mac sehingga 31 Mac 2019.

Dengan kerjasama ini, Shopee akan menawarkan beberapa produk Nestle yang hanya boleh didapati secara eksklusif di platform Shopee antaranya adalah NESCAFÉ Cold Brew stik.

Produk baharu lain yang boleh didapati dalam talian di Shopee adalah termasuk MAGGI Pedas Giler dan Pedas Giler 2x yang hadir didalam 3 perisa pedas iaitu Ayam Bakar , Tom Yummz masam pedas, dan Seafood Berapi, bijirin Granola Protein MILO (Kandungan Protein, Kalsium dan juga Zat Besi yang Tinggi), MILO dengan Bijirin Penuh, dan susu Nestlé JUSTMILK Strawberi.

Nestlé Super Brand Day yang diadakan serentak dengan 27.3 Shopee Mega Sale (Jualan Mega Shopee 27.3) akan membolehkan Nestlé mendapatkan pendedahan dan kunjungan maksimum menerusi kempen mereka ini dan Nestle mensasarkan untuk memiliki 100,000 pengikut di stor Nestle Shopee didalam masa 7 hari (buat masa ini terdapat 55,000 pengikut).

Jika mencapai sasaran ini, Nestle akan menawarkan bauchar terhad yang menarik untuk anda membeli produk-produk Nestle di Shopee.

Layari https://shopee.com.my/nestlesbd untuk merebut pelbagai dan promosi tawaran menarik sepanjang kempen ini.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.