Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik

Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 1

Honor Malaysia kini telah mengumumkan satu promosi menarik yang membolehkan anda memulakan tahun baru 2019.

Mulai hari ini sehingga 1 Januari 2019 , pelanggan yang membeli mana-mana telefon pintar Honor kegemaran boleh memilikinya pada harga diskaun dan dengan hadiah percuma eksklusif Honor.

Antara model telefon pintar Honor yang hadir dengan harga promosi ini adalah Honor 10, Honor Play, Honor 8X, Honor 9 Lite, Honor 7A dan Honor 7S.

Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 2

Hadiah-hadiah yang ditawarkan bagi pembelian telefon pintar Honor ini adalah sementara stok masih ada sahaja.

Selain itu, setiap pembelian telefon pintar Honor ketika tempoh promosi ini akan turut menerima satu poskad krimas Honor.

Jika telefon pintar Honor ini tidak apa yang anda mahu, anda mungkin boleh bersedia untuk memiliki telefon pintar terbaru Honor seperti Honor 10 Lite atau Honor View 20 yang akan memasuki pasaran Malaysia pada bulan Januari 2019.

Tawaran menarik ini boleh dinikmati di mana-mana stor Honor diseluruh Malaysia.

Maklumat lanjut mengenai tawaran ini dan senarai stor yang menawarkan promosi ini boleh anda ketahui di laman sesawang Honor di Sini

Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 3 Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 4 Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 5 Mulakan 2019 dengan telefon pintar terbaru Honor pada harga promosi yang menarik 6

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.