Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 1

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 2

Hisense, peneraju global dalam elektronik dan peralatan pengguna, mengumumkan perkongsian permainan globalnya dengan permainan aksi peranan (RPG) yang dinanti-nantikan, Black Myth: Wukong.

Dilancarkan bersama keluaran global permainan hari ini, mod gambar Black Myth: Wukong eksklusif diperkenalkan di seluruh TV Hisense terpilih untuk meningkatkan pengalaman permainan.

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 3

Sebagai rakan kongsi global rasmi Black Myth: Wukong, Hisense dengan bangganya mempersembahkan siri ULED Mini-LED U7 sebagai TV rasmi yang disyorkan untuk permainan itu. TV tercanggih yang menawarkan pengalaman permainan yang mengasyikkan yang sesuai dengan dunia epik Black Myth: Wukong.

Ciri yang menonjol dalam kerjasama itu ialah mod gambar Black Myth : Wukong eksklusif. Menggunakan teknologi canggih Hisense, mod ini meningkatkan kualiti visual permainan dengan HDR, penentukuran warna yang tepat dan perincian gelap yang dipertingkatkan, memberikan warna yang lebih terang dan butiran yang lebih kaya.

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 4

Dengan kerjasama Dolby, mod ini juga menawarkan pengalaman audiovisual yang mengasyikkan yang sepadan dengan reka bentuk bunyi permainan. Sama ada semasa adegan pertempuran sengit atau saat-saat yang lebih senyap, mod gambar Mitos Hitam: Wukong memberikan pemain pengalaman permainan terbaik.

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 5

Mod gambar Black Myth : Wukong tersedia pada siri Hisense UX, U8 dan U7 serta TV Q7N 100 inci untuk 2024, membolehkan pemain untuk menyelami diri sepenuhnya ke dalam dunia Mitos Hitam: Wukong dengan pengalaman visual dan audio yang disesuaikan , mempertingkatkan setiap saat permainan.

Pada kebanyakan TV Hisense ini, pemain boleh menjangkakan visual yang menakjubkan dengan warna terang dan kontras yang mendalam, terima kasih kepada teknologi Quantum Dot Color dan sistem lampu latar yang canggih. Dengan 144Hz Game Mode PRO dan 240 kadar segar semula tinggi, permainan adalah lancar dan lancar, menghapuskan gerakan kabur.

Hisense jali kerjasama global dengan Black Myth: Wukong untuk pengalaman permainan sinematik 6

Ciri tambahan seperti Game Bar dan keserasian AMD FreeSync Premium Pro mewujudkan persekitaran permainan yang ideal.

Kerjasama antara Hisense dan Black Myth: Wukong menandakan satu langkah ke hadapan yang penting untuk kedua-dua industri TV dan permainan.

Dengan menggabungkan teknologi TV termaju Hisense dengan dunia Black Myth: Wukong yang mengasyikkan, perkongsian itu menyampaikan pengalaman produk terobosan yang menetapkan standard baharu untuk hiburan di rumah.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.