Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Qualcomm Technologies diumumkan sebagai rakan kongsi baju terbaru Manchester United

Qualcomm Technologies diumumkan sebagai rakan kongsi baju terbaru Manchester United 1

Qualcomm Technologies, Inc. telah diumumkan sebagai rakan kongsi baju utama baharu Manchester United untuk kedua-dua pasukan lelaki dan wanita berikutan pelancaran jersi tuan rumah baharu untuk musim 2024/25 yang menampilkan jenama Snapdragon. 

Perjanjian ini, yang juga akan menyaksikan jenama Snapdragon dipaparkan pada jersi tempat lawan dan jersi ketiga, merupakan pengembangan kerjasama strategik sedia ada dengan Qualcomm Technologies.

Cip pemprosesan Snapdragon boleh didapati dalam lebih daripada 3 bilion peranti di seluruh dunia, memberikan pengalaman premium daripada jenama digital terbesar di dunia merentasi telefon pintar, PC generasi seterusnya, cermin mata realiti tambahan (AR) dan maya (VR), permainan, peranti boleh pakai, dan kereta.

Jersi tuan rumah ikonik terbaru Manchester United telah diperkenalkan secara rasmi oleh Adidas, hanya beberapa minggu sebelum ia akan dipakai buat kali pertama oleh pasukan lelaki utama semasa lawatan pra-musim mereka di Eropah dan AS, termasuk menentang Real Betis di Snapdragon Stadium untuk Snapdragon Cup di San Diego pada 31 Julai.

Video pelancaran ini menampilkan lagenda Manchester United, Eric Cantona, dan meraikan emosi, kreativiti, serta semangat yang beliau lambangkan sebagai seorang pemain, di mana kerjasama dengan Snapdragon akan menghidupkan semangat para peminat. Video ini memberikan pandangan pertama jenama Snapdragon pada bahagian hadapan jersi Manchester United, dengan jersi tempat lawan dan jersi ketiga dijangka akan dilancarkan pada akhir bulan Julai.

Sebagai sebahagian daripada penampilan jersi musim 2024/25, peminat akan dapat menikmati pengalaman AR dengan mengimbas logo Snapdragon di bahagian hadapan jersi. Pengalaman yang dibangunkan oleh Snapdragon ini akan membawa peminat ke padang Old Trafford dan menampilkan kandungan eksklusif Manchester United sepanjang musim.

Dengan 1.1 bilion peminat dan pengikut di seluruh dunia, Manchester United adalah salah satu nama yang paling dihormati dalam sukan global.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.