Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Monitor Acer Nitro ED343CUR H kini ditawarkan di Malaysia – RM 1,099

Monitor Acer Nitro ED343CUR H kini ditawarkan di Malaysia - RM 1,099 1

Acer Malaysia secara rasminya telah mengumumkan penawaran monitor melengkung Nitro ED343CUR H yang menampilkan resolusi UltraWide QHD dengan paparan 21:9 yang membolehkan pengalaman tontonan yang mengasyikkan dan prestasi visual yang dipertingkatkan untuk permainan video dan pengguna kandungan.

Monitor Acer Nitro ED343CUR H kini ditawarkan di Malaysia - RM 1,099 2

Nitro ED343CUR H memiliki paparan VA berukuran 34-inci pada kelengkungan 1000R, Acer Nitro ED343CUR H menyediakan tontonan yang luas manakala skrin melengkung kekal sama jarak dari mata pengguna. Ini menyokong tontonan seragam dan mengurangkan ketegangan mata dalam tempoh penggunaan yang lama.

Selain itu, Acer Nitro ED343CUR H hadir dengan sokongan HDR10, kadar penyegaran 100Hz, masa tindak balas 1ms (VRB) dan teknologi AdaptiveSync untuk pengalaman tontonan yang sangat lancar dan mengasyikkan.

Monitor Acer Nitro ED343CUR H kini ditawarkan di Malaysia - RM 1,099 3

Selain itu, ia juga memiliki gamut warna lebar AdobeRGB 90% membolehkan penghasilan warna yang realistik dan reka bentuk ZeroFrame yang menawarkan pengalaman menonton yang sesuai untuk memaksimumkan ruang skrin dan persediaan berbilang monitor.

Sementara itu, pencahayaan RGB bersepadu membantumeningkatkan suasana permainan. Untuk memastikan penggunaan lanjutan yang selesa, teknologi Acer VisionCare 2.0 mengurangkan ketegangan mata dengan ciri seperti BlueLightShield dan Flickerless yang menjadikannya monitor ideal untuk sesi permainan video yang berpanjangan.

Monitor Acer Nitro ED343CUR H kini ditawarkan di Malaysia - RM 1,099 4

Acer Nitro ED343CUR H kini tersedia untuk pembelian di Acer eStore, kedai rasmi Acer di Shopee dan Lazada serta wakil penjual rasmi pada harga RM1,099.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.