Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Boring Phone dilancarkan tanpa sambungan internet namun dengan permainan Snake

Heineken dan firma kreatif Bodega telah bekerjasama untuk mengeluarkan Boring Phone. Peranti ini dikeluarkan oleh HMD dan terhad kepada hanya 5,000 unit – semuanya akan menjadi sebahagian daripada hadiah. Telefon yang Membosankan dimaksudkan untuk menjadi sehambar mungkin tanpa apl pihak ketiga atau akses Internet untuk mengalih perhatian anda.

Boring Phone berasaskan  Nokia 2660 Flip dengan sarung lutsinar dan tema monokrom tersuai. Terdapat skrin utama QVGA (240 x 320px) 2.8” dan skrin penutup 1.77″. Bahagian belakang menempatkan kamera 0.3MP dengan denyar LED manakala bahagian perisian dilindungi oleh Mocor RTOS. Peranti ini juga mempunyai permainan Ular kegemaran peminat, Radio FM, dan bicu fon kepala.

Telefon Membosankan menyokong sehingga sambungan 4G dan mempunyai slot dwi SIM. Peranti ini mempunyai storan dalaman 128MB yang boleh dikembangkan melalui slot kad mikroSD. Bateri 1,450mAh boleh tanggal menjanjikan sehingga seminggu siap sedia dan 6 jam masa bercakap pada rangkaian 3G/4G.

 

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.