Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Vivo merupakan telefon pintar rasmi bagi UEFA EURO 2024

vivo sangat teruja untuk menyertai peminat bola sepak global pada UEFA EURO 2024  yang dinanti-nantikan yang bakal berlangsung di Jerman pada tahun hadapan.

Vibo sebagaia rakan kongsi rasmi untuk UEFA EURO 2024™, vivo akan mempamerkan teknologi telefon pintar perintisnya di pentas global yang menghubungkan peminat melalui detik dan pengalaman jenama eksklusif.

Selain itu, vivo juga berdedikasi untuk menyampaikan teknologi yang mengutamakan pengguna dan telefon pintar unggul yang menjadikan fotografi tahap pro mudah dan boleh diakses oleh semua orang, memperkasakan pengguna untuk merakam setiap detik penuh aksi.

Kejohanan UEFA EURO ialah salah satu acara sukan terkemuka dunia, dinikmati oleh lebih lima bilion peminat di seluruh dunia.

Semasa UEFA EURO 2024, sebelum bermulanya setiap perlawanan, peminat akan berpeluang menari bersama beberapa DJ terkemuka dunia dan bersatu melalui kecintaan mereka terhadap muzik dan bola sepak. Jenama itu juga akan berganding bahu dengan UEFA untuk menyampaikan upacara ‘Pemain Perlawanan’ selepas setiap perlawanan untuk mengiktiraf pemain terbaik bersama penonton.

vivo akan bekerjasama rapat dengan UEFA untuk melibatkan diri dengan peminat bola sepak di seluruh dunia untuk berkongsi keseronokan bersama. Sebagai sebahagian daripada perkongsian, vivo akan menyokong dan melengkapkan kakitangan UEFA EURO 2024 dengan telefon pintar unggul vivo untuk menyumbang kepada kejayaan acara tersebut.

Pada tahun 2021, vivo melancarkan kempen media sosial sebagai rakan kongsi rasmi UEFA EURO 2020  menggalakkan peminat untuk merakam dan berkongsi detik-detik gembira semasa kejohanan. Kandungan yang dicipta oleh peminat telah dipamerkan pada majlis perasmian dan penutupan kejohanan.

vivo menggunakan teknologi AI proprietarinya untuk memulihkan foto kenangan momen terkenal dalam sejarah kejohanan, yang telah disampaikan kepada UEFA sebagai hadiah untuk ulang tahun ke-60 Kejohanan Eropah mereka.

Di samping itu, vivo juga akan menaja seorang peminat bertuah untuk perjalanan ‘impian’ ke perlawanan akhir kejohanan ini

Akhir kata, Bola sepak terus menjadi sukan yang paling banyak diikuti di seluruh dunia, dengan sejarah yang kaya yang menunjukkan intipati kerja berpasukan dan mengejar matlamat bersama.

Melalui kuasa semangat kesukanan, bola sepak boleh memecahkan halangan dan membina ikatan yang kukuh antara individu dan masyarakat. vivo berbangga untuk membina dan mengukuhkan hubungan emosi dengan peminat di seluruh dunia melalui semangat yang dikongsi bersama.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.