Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Kunjungi Galaxy Space@sneakerLAH dan lihat sendiri kehebatan Samsung Galaxy FE Series

Samsung Galaxy FE Series yang dilancarkan baru-baru akan mula ditawarkan di Malaysia dari 10 Oktober ini dan ianya kini dipamerkan di Galaxy Space@sneakerLAH.

Pengalaman epik #GalaxyTroop di Galaxy Space @ SneakerLAH

Galaxy Space @ SneakerLAH kini berlangsung pada 7 – 8 Oktober 2023, ialah taman permainan di mana Gen Z boleh melihat sendiri fesyen streetwear , fesyen dan teknologi dengan inovasi siri Galaxy FE terkini. Peminat boleh menjadi antara yang pertama mendapatkan Galaxy S23 FE, Galaxy Tab S9+, Galaxy Tab S9 dan Galaxy Buds FE .

Selain itu, terdapat juga Pameran Nightography Rare Pairs oleh B53 dan Nightography Alley untuk menangkap gambar yang menakjubkan dalam cahaya malap. Lenturkan semua pihak anda di #FlexYou360 Sneaker Cam untuk menyertai cabutan bertuah dan berpeluang memenangi kasut edisi terhad bernilai sehingga RM50,000.

Lebih-lebih lagi, sneakerheads boleh melihat Koleksi Kapsul ‘Dibuat oleh Peminat untuk Peminat’ dengan kerjasama jenama pakaian jalanan tempatan, Mindfreakxx.

sertai #GalaxyTroop

Jadilah #GalaxyTroop untuk menikmati ganjaran ahli Samsung Finally Monday Epic Rewards. Dapatkan permulaan yang hebat untuk minggu ini dengan tawaran mingguan eksklusif, dari sekarang hingga 6 November 2023.

Langkah 1: Pengguna Galaxy dan Ahli Samsung akan menerima e-mel untuk mendaftarkan butiran mereka.

Langkah 2: Mereka yang mendaftar akan menerima e-mel yang mengandungi hadiah mingguan.

Langkah 3: Semak e-mel anda setiap hari Isnin untuk pautan ke aplikasi Samsung Members untuk memuaturun baucar terhad.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.