Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

realme umumkan pameran Fotografi Eksplorasi Bandar dan 3 Produk terbaru realme

realme akan menganjurkan pameran fotografi di bawah konsep City Exploration Exhibition untuk meneroka fotografi bandar. Pengaruh bandar sudah pasti akan menentukan masa depan spesies manusia disebabkan oleh interaksi antara manusia dan kawasan bandar.

Melalui pameran fotografi bandar ini, realme ingin memberi inspirasi kepada orang ramai tentang beberapa penemuan diri yang boleh membantu anda mengenali diri anda dengan lebih baik.

8 jurugambar Malaysia berpengalaman akan turut bersama menerokai bandar dengan realme. Bertemu jurugambar yang membuat pamera di Chinatown Kuala Lumpur, realme akan memperkenalkan karya mereka dalam pameran bertajuk “City Exploration Project” yang terletak di Kedai Alat Tulis Warisan berusia 100 Tahun.

Pameran ini terbuka kepada orang ramai dan berikut adalah butirannya:

Tarikh: 12 – 25 Julai 2023

Masa : 10 pagi – 9 malam

Tempat: 169, Jalan Tun H S Lee City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Selain itu, Karya dalam pameran fotografi akan diambil melalui telefon pintar terbaru realme yang akan datang. Lebih-lebih lagi, produk baharu ini dilengkapi dengan kamera selfie dan sensor utama terbaik dalam segmen harga.

Orang ramai dijemput hadir ke pameran dan menyertai aktiviti realme. realme juga akan mengadakan beberapa aktiviti menarik kepada peminat yang termasuk sesi pemberian hadiah dan 3 pameran produk realme baharu eksklusif untuk orang ramai merasai di pameran itu.

Peminat berpeluang memenangi telefon pintar terbaru realme ini akan datang dengan mengunjungi Projek Penerokaan Bandar di platform media sosial.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.