Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Malaysia antara 4 negara yang akan menerima realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition

 

realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition

realme baru-baru ini telah mengumumkan kerjasama dengan jenama minuman ikonik Coca-Cola untuk melancarkan telefon pintar realme 10 Pro edisi Coca-Cola.

realme 10 Pro 5G Coca-Cola edition ini adalah edisi terhad dengan hanya 6,000 unit dikeluarkan dan Malaysia terpilih sebagai salah satu daripada 4 negara yang akan menerima telefon pintar ini.

Walaupun telah disahkan akan memasuki pasaran Malaysia, pihak realme Malaysia masih belum mendedahkan jumlah unit dan harga jualan telefon pintar edisi khas ini di Malaysia.

Telefon pintar edisi khas ini menampilkan elemen reka bentuk klasik Coca-Cola dengan kombonasi warna merah & hitam. Reka bentuk panel belakang asimetri 70/30 menyerlahkan logo Coca-Cola dengan tiga titik hitam dan tujuh titik merah, menjadikan logo klasik itu dapat dikenali serta-merta. Coke red memberikan perasaan yang positif, awet muda dan bertenaga.

Selain itu, realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition ini akan turut menampilkan animasi pengecasan bertema coke, ikon aplikasi, sim tray ejector seperti penutup botol kaca coca cola, 30 pelekat istimewa coca cola dan banyak lagi.

Dalam pada itu, spesifikasi telefon pintar ini dijangka sama seperti realme 10 Pro 5G yang biasa

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.