Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

OnePlus 11 Concept akan diperkenalkan di MWC 2023 minggu hadapan

OnePlus 11 5G telah dilancarkan di pasaran global baru-baru ini dan telefon pintar ini juga telah mula dibuka untuk pra-tempahan di Malaysia pada harga dari RM 3,299.

Walaubagaimanapun, OnePlus akan sekali lagi mencuri tumpuan dunia dengan pelancaran satu model telefon pintar konsep yang dikenali sebagai OnePlus 11 Concept di MWC 2023 yang akan berlangsung dari 27 Februari sehingga 2 Mac 2023.

Beberapa gambar rasmi daripada OnePlus mendedahkan rekaan belakang OnePlus 11 Concept ini dan ianya mempunyai jalur LED berwarna biru yang mengelilingi gelung kamera dan keseluruhan panel belakang.

rekaan seperti saluran paip ini diletakkan di antara chasis unibodi dan panel luaran gelas yang mana ianya dilihat mirip rekaan telefon pintar Nothing Phone (1).

Memandangkan ianya adalah sebuah telefon pintar konsep, tiada sebarang kepastian OnePlus 11 Concept ini akan dilancarkan untuk pengguna didalam waktu terdekat.

Selain itu, OnePlus juga telah memuatnaik satu teaser yang mendakwa telefon pintar ini akan tampil dengan teknologi yang pertama kali digunakan didalam industri namun maksud disebalik kenyataan ini masih belum dapat dipastikan.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.