Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Jabra Engage 55 – alat dengar tanpa wayar profesional paling selamat dipasaran kini rasmi pada harga dari RM 1,720

 

Jabra, peneraju dalam penyelesaian bunyi peribadi dan pejabat, telah melancarkan Jabra Engage 55.

Jabra Engage 55 direka untuk meningkatkan komunikasi terutamanya bagi para eksekutif yang mengendalikan data yang sangat sensitif seperti pedagang, penasihat kewangan, peguam, pengurus korporat dan kakitangan pusat hubungan, set kepala terbaharu daripada Jabra didatangkan dengan ciri keselamatan DECT tertinggi dengan penyulitan 256-bit gred tentera dan teknologi pembatalan hingar. 

Trend  bekerja jarak jauh menjadikan syarikat lebih terdedah kepada serangan siber yang menyaksikan peningkatan 600% sejak pandemik.

Kos purata pelanggaran data juga telah meningkat sebanyak 2.6% daripada USD4.24 juta pada tahun 2021 kepada USD4.35 juta pada tahun 2022.

Oleh itu, keselamatan menjadi semakin penting berbanding sebelum ini. Jenayah siber meningkat disebabkan insiden mencuri dengar dan pelanggaran data telah meningkatkan kepentingan melindungi perbincangan pelanggan, yang selalunya melibatkan maklumat sensitif.

Jabra Engage 55 termasuk ciri tambahan yang menjadikannya alat dengar wayarles profesional paling selamat di pasaran. Sambungan antara penyesuai wayarles dan set kepala diperakui dengan Keselamatan DECT tertinggi – Tahap C – menjadikannya sangat selamat.

Ia juga mempunyai algoritma penyulitan 256-bit gred tentera FIPS tambahan untuk mencegah mencuri dengar perbualan dengan berkesan.

Untuk mobiliti tambahan, Engage 55 menampilkan rangkaian wayarles yang luas sehingga 150 meter/490 kaki. Engage 55 memberi pekerja kebebasan untuk bergerak di sekitar kawasan kerja di rumah atau pejabat mereka tanpa menjejaskan kualiti panggilan.

Engage 55 juga menawarkan faedah perlindungan pendengaran tambahan. Jabra SafeTone 2.0™ menyediakan penormalan tahap pertuturan, yang membolehkan pengguna melaraskan tahap kelantangan panggilan masuk mengikut pilihan mereka.

Reka bentuk alat dengar yang ringan juga memastikan kesesuaian yang diperibadikan dengan cawan telinga yang boleh disesuaikan untuk keselesaan sepanjang hari. Terdapat pilihan dalam gaya pemakaian; dengan gaya stereo, mono dan boleh tukar, terdapat pilihan untuk setiap pengguna.

Set kepala Engage boleh digunakan pada  semua platform Komunikasi Bersepadu dan Pusat Hubungan terkemuka, termasuk MS Teams, Zoom, Cisco, Unify, Amazon Chime, Google Meet, Avaya, Unify dan Alcatel Lucent.

Jabra Engage 55 boleh didapati melalui penjual semula sah Jabra dalam kedua-dua varian MS Teams dan Unified Communication (UC) didalam warna hitam dengan harga  dari RM1720-RM2130

Jabra Engage 55 MS/UC Stereo USB-A atau USB-C (RM1,840)

Jabra Engage 55 MS/UC Stereo USB-A atau USB-C dengan dudukan pengecasan (RM2,130)

Jabra Engage 55 MS/UC Mono USB-A atau USB-C (RM1,720)Jabra Engage 55 MS/UC Mono USB-A atau USB-C dengan dudukan pengecasan RM 2,010)

Jabra Engage 55 MS/UC Convertible USB-A atau USB-C (RM1,720)

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.