Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Sengheng x Samsung Premium Experience Store yang pertama di Asia Tenggara dibuka di Malaysia

Samsung Malaysia Electronics bersama Sengheng secara rasminya telah mengumumkan pembukaan Sengheng x Samsung Premium Experience Store yang pertama di Malaysia dan juga Asia Tenggara.

Sengheng x Samsung Premium Experience Store ini telah dibuka di Shoppes at Four Season Places Kuala Lumpur yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Petronas.

Stor premium Sengheng x Samsung ini telah dilancarkan sebentar tadi dan ianya akan menjadi satu stor yang akan menampilkan pelbagai produk terbaru Samsung yang termasuk barisan telefon pintar terbaru Samsung seperti Galaxy S Series dan Galaxy Z Series.

Selain itu, stor premium terbaru Sengheng x Samsung ini juga akan memberikan anda peluang menguji produk Galaxy Hearables, Wearables, televisyen pintar Neo QLED, koleksi BESPOKE dan banyak lagi.

Stor premium Sengheng x Samsung ini mempunyai keluasan 5,399 kaki persegi yang memberikan anda pengalaman pembelian yang selesa dan memuaskan.

Bersempena dengan pembukaan stor ini, pelanggan boleh menikmati rebat bernilai RM 1,000 bagi pembelian Galaxy Z Flip3 5G atau hadiah percuma bernilai sehingga RM 2,599 bagi pembelian QLED 4K TV atau hadiah percuma bernilai sehingga RM 3,699 bagi pembelian peti sejuk BESPOKE.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.