Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Malaysia anjur jualan produk “live” Impian Raya Bersama’ di Facebook pada 25 Mei ini

 

Samsung Malaysia Electronics akan menganjurkan rancangan jualan secara langsung ‘Impian Raya Bersama’ untuk memberi ganjaran kepada rakyat Malaysia dengan penjimatan yang hebat apabila mereka membeli produk Samsung yang terpilih dalam semangat kekal berhubung sepanjang perayaan ini.

Pada 25 Mei, Samsung bersedia untuk mendedahkan rangkaian produk 2022 terpilihnya kepada rakyat Malaysia buat kali pertama seperti TV Pintar dan peralatan rumah terbaharunya untuk mentakrifkan semula peranan skrin dan membawa kebolehgunaan yang tiada tandingan kepada pengguna setiap hari.

Apa yang diharapkan daripada Rancangan Perdagangan Langsung Samsung ‘Impian Raya Bersama’?

Samsung Malaysia akan mendedahkan TV QLED 4K 2022, Soundbar, penghawa dingin WindFree dan pembersih vakum Jet Bespoke di mana Samsung akan mengumumkan penjimatan hebat bernilai sehingga RM1,119 semasa rancangan ini.

Promosi yang ditawarkan termasuk diskaun tambahan, pelan ansuran mudah, dan hadiah eksklusif bernilai sehingga RM799.

Pakar produk Samsung juga akan turut serta untuk berkongsi ciri luar biasa dan teknologi baharu yang membolehkan anda menyelami dunia kehidupan rumah pintar.

Harga produk ini dan promosi istimewa akan diumumkan semasa pameran jualan “live” ini.

Rancangan Perdagangan Langsung Samsung ‘Impian Raya Bersama’:  Bagaimana untuk menonton?

Rancangan perdagangan langsung ‘Impian Raya Bersama’ Samsung Malaysia akan berlangsung pada 25 Mei 2022 dari jam 8:00 malam hingga 8:40 malam.

Pastikan anda menonton acara strim langsung selama 40 minit ini di Facebook https://fb.me/e/27YmUOWwT di mana anda  boleh mendapatkan TV Pintar 4K Samsung QLED 4K, Bar Bunyi, penghawa dingin WindFree tercanggih dan pembersih vakum Jet Bespoke pada tawaran eksklusif sekali sahaja.

Untuk maklumat lanjut tentang kempen ‘Impian Raya Bersama’ Samsung, sila layari: http://www.samsung.com/my/2022impianrayabersama/

 

 

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.