Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 13Industri teknologi telah berkembang ke arah inisiatif yang lebih mesra alam sejak beberapa tahun kebelakangan ini dalam usaha mengurangkan pembebasan karbon industrinya yang besar dan untuk memastikan pengguna bahawa syarikat telah mula menghasilkan produk berkualiti yang tidak mengorbankan alam semula jadi.

Sejak dilancarkan pada 2018, realme telah memainkan peranan aktif dalam menyediakan teknologi yang lebih hijau untuk peminat muda mereka di seluruh dunia untuk mempromosikan konsep teknologi dan kitar semula.

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 14

Dengan pelancaran realme GT 2 Pro, jenama telefon pintar yang paling pesat berkembang di dunia terus menunjukkan usahanya untuk menyediakan teknologi premium mampu milik yang tidak mendatangkan sebarang kerosakkan kepada alam sekitar.

Peranti yang menakjubkan menggunakan elemen tekstur kertas, membawa keindahan kertas ke telefon pintar.

Dipasangkan dengan prestasi dan perkakasan teratas, tidak hairanlah rakyat Malaysia menunjukkan minat yang tinggi terhadap realme GT 2 Pro, sehinggakan 1,000 unit terjual dalam tempoh 24 jam pertama, dan ia mencapai status berprestij sebagai Telefon Pintar Paling Laris Di Shopee bagi kategori harga melebihi RM2,500.00!

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 15

Direka oleh pereka perindustrian terkenal dunia Naoto Fukasawa, realme GT 2 Pro ialah telefon pintar polimer berasaskan bio pertama dalam industri, membawakan pengguna gabungan seni, rasa hormat, kasih sayang dan penghormatan alam sekitar yang sempurna.

Menyerlahkan Reka Bentuk Master  Kertasnya, ikon perindustrian ini bersama-sama dengan Realme Design Studios telah mereka peranti premium yang membawa keindahan kertas kepada telefon mudah alih – kertas adalah premium, kemas dan ringan, dan Fukusawa bertujuan untuk menghidupkan elemen ini melalui realme GT 2 Pro.

Cerapan tentang rasa telefon – panel belakang unik realme GT 2 Pro direka dengan tekstur yang penuh dengan rivet kecil dan corak herringbone. Bersama-sama dengan ciri ringannya, ia akan memberikan anda rasa seolah-olah anda memegang kertas di tangan anda.

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 16

realme mengiktiraf cabaran yang dihadapi dalam kalangan belia, terutamanya pengikut Gen-Znya – dalam dunia pemanasan global, belia generasi ini dilihat bersedia untuk menyesuaikan gaya hidup dan tabiat penggunaan mereka, satu usaha untuk memainkan peranan mereka dalam melindungi planet.

Orang ramai kini sanggup melakukan penyelidikan, berbelanja lebih, dan berkorban untuk memastikan elemen mesra alam dilaksanakan dalam gaya hidup mereka.

Sebagai jenama yang memberikan yang terbaik untuk penonton muda mereka di seluruh dunia, realme meneliti teknologi inovatif yang mengimbangi kemampanan dan kefungsian, serta menemui keindahan dan masa depan dalam kertas.

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 17
Dengan mengambil kira kemampanan, realme GT 2 Pro direka untuk mengurangkan pelepasan karbonnya semasa pembuatannya, dan telah bekerjasama dengan SABIC. Kedua-dua jenama ingin menyediakan dunia yang lebih hijau untuk semua, realme GT 2 Pro direka dengan sebatian bio-polimer yang menggunakan bahan kitar semula, seperti pulpa kertas dan daun yang gugur, tanpa mengorbankan ketahanan dan kualiti.

Proses pembuatan peranti telah mengurangkan pembebasan karbon sebanyak 35.5%, dan 2kg pengurangan CO2. Dengan inovasi hijau yang digabungkan dengan telefon pintar, realme GT 2 Pro diiktiraf sebagai telefon pintar yang diperakui TCO 9.0 pertama di dunia untuk reka bentuk dan pembinaannya, mematuhi lebih 40 tahap prestasi kemampanan.

Walaupun dengan peranti yang direka dengan bahan kitar semula, realme melangkah lebih jauh untuk mencipta pembungkusan yang mempromosikan bahan kitar semula – pembungkusan itu direka bentuk semula untuk mengurangkan penggunaan plastik daripada biasa 21.7% kepada hanya 0.3%, dan menggunakan 100% dakwat minyak soya untuk percetakan pembungkusan itu.

Sebagai jenama telefon pintar terkemuka, realme sekali lagi menunjukkan kepimpinan industrinya dengan inisiatif yang lebih hijau dengan produk yang menawarkan kemampanan dan kualiti.

realme GT 2 Pro Terjual Seperti Pisang Goreng Panas, Menunjukkan Rakyat Malaysia Mahu Telefon Pintar Flagship Premium Yang Mesra Alam 18

Dengan semangat Leap to Greener Spirit, rakyat Malaysia tidak ketinggalan dalam menyokong inisiatif industri teknologi untuk menjadi lebih mesra alam.

Dengan pelancaran  realme GT 2 Pro realme di Malaysia, ini menunjukkan bahawa belia tempatan terus menyokong produk yang direka untuk menyokong inisiatif yang lebih hijau dalam industri.

Memadankan ini bersama-sama dengan ruang penyejukan wap telefon pintar, pemproses Snapdragon 8 Gen 1 dan Sony IMX 766 OIS Camera, realme GT 2 Pro telah terbukti sebagai kuasa mampu milik yang telah menawan hati peminat mereka di seluruh negara – berikutan pelancaran GT 2 Pro di Malaysia, jenama itu telah merekodkan jualan sebanyak 1,000 unit terjual hanya 24 jam selepas pengumumannya, dan mencapai status Telefon Pintar Terlaris No. 1 Di Shopee bagi kategori harga melebihi RM2,500.00.

Seiring dengan matlamatnya untuk terus menyediakan teknologi inovatif pada harga yang berpatutan, realme sekali lagi telah menerajui cara untuk menyediakan kebolehcapaian kepada teknologi termaju kepada peminat yang lebih muda, dan menggabungkan inovasi yang lebih hijau melalui realme GT 2 Pro premium mampu milik.

Peminat masih boleh mendapatkan realme GT 2 Pro, boleh didapati di Kedai Dalam Talian Rasmi realme Malaysia di Shopee dan Kedai Sah realme Malaysia di seluruh negara.

Ikuti halaman Facebook Rasmi realme Malaysia supaya anda tidak terlepas semua berita terkini tentang realme

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.