Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

narzo by realme – Siri “Entertainment For You” yang menawarkan prestasi dan hiburan terbaik dalam kelas

narzo by realme – Siri “Entertainment For You” yang menawarkan prestasi dan hiburan terbaik dalam kelas

realme, syarikat telefon pintar paling berkembang pesat baru-baru ini telah mengumumkan pelancaran telefon pintar siri narzo by realme yang memberikan peminat realme satu lagi alternatif baru didalam pasaran telefon pintar yang amat kompetitif.

realme dan narzo adalah siri telefon pintar yang berbeza namun masih menerapkan semangat ‘Dare To Leap’ yang menawarkan telefon pintar terbaik didalam kelas harga midrange.

Selain itu, narzo by realme juga meneruskan legasi “Power Meets Style” dengan gabungan kuasa, prestasi dan hiburan terbaik dalam kelas kepada golongan muda.

Seterusnya, siri nazro by realme adalah barisan produk yang akan dijual secara atas talian melalui platform e-dagang dan disasarkan kepada golongan muda yang mencari peranti hiburan lengkap serta mampu menawarkan pengalaman permainan yang kompetitif.

Lebih-lebih lagi, lahirnya narzo by realme adalah untuk memberikan pengguna barisan produk dengan prestasi super, kepantasan super dan pengalaman permainan super.

Akhir sekali, sebagai mempunyai identiti dan keunikan yang tersendiri untuk siri narzo, realme telah menerapkan logo jenama narzo yang trendy selain slogan “Entertainment For You”.


Pastikan anda tidak terlepas untuk menonton detik bersejarah kemasukan telefon pintar
narzo by realme ke pasaran Malaysia pada 3 November ini.

Anda boleh menonton siaran langsung majlis pelancaran realme narzo 20 Pro di Facebook realme Malaysia.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.