Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Menangi hadiah menarik dengan merekodkan jumlah langkah melalui aplikasi Huawei Health

Huawei step challenge August 2019

Huawei telah mengumumkan satu peraduan mudah yang memberi anda ganjaran dengan hanya berjalan.

Huawei Step Challenge Ogos 2019 menawarkan anda peluang memenangi hadiah seperti Huawei P30 Pro dan baucar Huawei bernilai sehingga RM 550 dengan berjalan dan merekodkanya melalui aplikasi HUAWEI Health.

Cabaran yang dianjurkan oleh Huawei ini adalah untuk menggalakan gaya hidup sihat dikalangan pengguna telefon pintar Huawei yang mana lebih banyak anda berjalan, lebih banyak peluang untuk anda memenangi hadiah.

Untuk menyertai cabaran ini, anda hanya perlu mengaktifkan aplikasi Huawei Health pada peranti Huawei dan mula merekod jumlah langkah yang dilakukan (mulai 1 Ogos 2019),  kongsikan di akaun Facebook Huawei Mobile Services dan tinggalkan komen pengalaman anda menggunakan aplikasi Huawei Health.

Pelanggan boleh meningkatkan peluang untuk memenangi HUAWEI P30 Pro, HUAWEI Watch GT, HUAWEI Band 3 dan HUAWEI Body Fat Scales dengan cabaran “comment post challenge”.

All users have to do is share their step count record and experience with the HUAWEI Health app multiple times on the official Facebook page for a higher chance to win.

Pengguna hanya perlu berkongsi jumlah langkah yang dilakukan dan pengalaman menggunakan aplikasi Huawei Health.

Selain itu, 1,000 pengguna pertama yang mencapai 100,000 langkah pada bulan Ogos ini dan telah berkongsi rekod ini di laman FB HUAWEI Mobile Services akan menerima baucar pembelian Huawei Watct GT bernilai RM 150.

Additionally, a HUAWEI Health Pouch online voucher worth RM400 will be awarded once users achieve and share their 200,000-step count records during the event period. All online vouchers can only be used on the HUAWEI official online store.  

Selain itu, bagi yang berjaya mencapai 200,000 langkah, anda akan menerima baucar HUAWEI Health Pouch bernilai RM 400 dan kesemua baucar ini hanya boleh digunakan di stor atas talian rasmi Huawei.

Untuk menyertai peraduan ini, log masuk akaun Facebook dan lawati https://bit.ly/2OQWs5V.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.