Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Harman Studio yang pertama di Malaysia kini telah dibuka di Sunway Geo Mall

Siapa tidak kenal jenama audio premium seperti Harmon Kardon dan JBL yang sememangnya terkenal dan kini Malaysia terpilih untuk menerima  stor Harman Studio yang pertama kali dibuka di rantau APAC.

Studio Harman terbaru yang dibuka secara rasmi sebentar tadi dan ianya terletak di pusat membeli belah Sunway Geo yang berhampiran dengan Sunway Medical Centre.

Studio Harman dua tingkat yang mempunyai keluasan 3,000 kaki persegi ini menawarkan solusi audio yang lengkap serta penawaran produk-produk baru daripada jenama seperti JBL, Harman Kardon, Mark Levinson, Lexicon dan Revel.

Dengan pembukaan studio Harman yang pertama dan terbesar di Malaysia, pengunjung kini mempunyai peluang untuk mencuba sendiri pengalaman audio yang ditawarkan oleh fon kepala dan pembesar suara mudal alih Harmon.

Majlis pelancaran Harman Studio pertama di Malaysia ini turut telah dihadiri oleh Alif Satar yag merupakan duta Harmon Malaysia.

Mark Ng, pengurus kanan pembangunan perniagaan Harmon Asia Pasifik berharap pembukaan studio Harman ini akan membantu pengguna untuk memahami produk dengan lebih baik dan mengalami sendiri solusi audio yang ditawarkan oleh Harmon Kardon dan JBL.

Sempena majlis pembukaan rasmi ini, Studio Harmon turut mengadakan penjualan khas yang menawarkan produk-produk premium Harmon, JBL dan banyak lagi pada harga serendah RM 8 sahaja ( dari 4 petang sehingga 10 malam hari ini sehingga stok masih ada).

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.