Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 1

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 2

Huawei secara rasminya telah mengumumkan 34 pemenang pertandingan fotografi mudah alih global yang berprestij di Majlis Anugerah XMAGE 2024.

Tahun ini, majlis itu telah diserikan oleh YBrs. Samuel Lee, Timbalan Ketua Pengarah (Promosi) II Tourism Malaysia, menekankan komitmen Huawei untuk memperkasakan bakat fotografi, pelancongan dan budaya Malaysia yang luar biasa ke peringkat global.

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 3

Anugerah XMAGE 2024 ialah pertandingan tahunan yang meraikan kecemerlangan fotografi dalam kalangan bakat tempatan. Kini dalam tahun kelapannya, pertandingan ini bertujuan untuk memberi inspirasi kepada pengguna untuk melancarkan kreativiti dan kemahiran fotografi mudah alih mereka dengan memanfaatkan teknologi pengimejan XMAGE terkemuka Huawei.

Pada bulan Mei, Huawei Malaysia melancarkan Pameran XMAGE pertamanya dengan tema “Dunia yang Menyuburkan Hati – 12 Tahun Fotografi Huawei,” yang mempamerkan hampir 300 gambar yang diambil menggunakan telefon pintar Huawei.

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 4

Tahun ini, para peserta diadili oleh profesional yang dihormati termasuk Nini Yusof – Ketua Pegawai Eksekutif Rangkaian Televisyen Media Prima & Primeworks Studios, Abeden Mung – Jurugambar, Bibo Aswan – Jurugambar Fesyen & Gaya Hidup, dan Li Changzhu – Naib Presiden Barisan Produk Telefon Pintar, Huawei Kumpulan Perniagaan Pengguna.

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 5

Pemenang dipilih untuk naratif fotografi yang paling menawan merentas kategori yang baru diperkenalkan: “Moments”, “Faces”, “So Far So Close,” dan “Style”.Penglibatan Tourism Malaysia dalam Anugerah XMAGE menonjolkan peranan kritikal yang dimainkan oleh seni kreatif dan teknologi dalam mempromosikan kekayaan budaya Malaysia.

Anugerah XMAGE lebih daripada sekadar perayaan bakat fotografi; ia mencerminkan identiti budaya Malaysia yang unik dan keupayaan negara kita untuk memberi inspirasi kepada kreativiti pada skala global.

HUAWEI Malaysia umum 34 pemenang XMAGE Awards 2024 6
Pemenang Utama XMAGE 2024 Awards Malaysia

Pemenang HUAWEI XMAGE Awards 2024 Malaysia telah membawa pulang dengan HUAWEI Pura 70 Ultra , HUAWEI Pura 70 Pro, HUAWEI FreeClip dan banyak lagi. Sebagai pemenang peringkat kebangsaan, mereka juga akan bertanding untuk pertandingan global, yang berlangsung sehingga 15 September 2024, dengan jumlah hadiah wang tunai bernilai sehingga USD 100,000, dan pemenang mungkin menampilkan karya mereka di platform pengiklanan global dan kad transit HUAWEI Pay.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.