Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Garena bekerjasama dengan Samsung Electronics untuk dua musim Free Fire World Series Asia Tenggara

Garena bekerjasama dengan Samsung Electronics untuk dua musim Free Fire World Series Asia Tenggara 1

Garena bekerjasama dengan Samsung Electronics untuk dua musim Free Fire World Series Asia Tenggara 2

Pembangun dan penerbit permainan mudah alih terkemuka Garena, bersama-sama dengan Samsung Electronics, peneraju telefon pintar global, telah mengumumkan kerjasama berbilang musim untuk Free Fire World Series (FFWS) Asia Tenggara.

Sebagai sebahagian daripada perkongsian, finalis dalam FFWS Southeast Asia 2024 Fall dan 2025 Spring akan dilengkapi dengan Galaxy S24 Ultra. Salah satu peranti perdana terbaharu Samsung yang dikuasakan oleh Galaxy AI, Galaxy S24 Ultra menawarkan prestasi yang berkuasa dan paparan yang mengasyikkan, yang mengagumkan untuk permainan berjam-jam tanpa gangguan, oktana tinggi.

Perkongsian serantau ini berikutan hubungan Samsung baru-baru ini dengan liga Free Fire tempatan di Indonesia dan Brazil, yang menyaksikan penajaan peranti semasa Pusingan Akhir, bersama-sama dengan pelancaran pakej dan kulit jenama bersama.

Pengalaman Permainan yang Dipertingkatkan pada Samsung Galaxy S24 Ultra

Pemain boleh menzahirkan potensi penuh mereka dengan Samsung Galaxy S24 Ultra, yang menawarkan pengalaman menonton yang mengasyikkan pada paparan 6.8 inci serta visual yang lebih hidup dengan pengesanan sinar. Pemain juga boleh mengharapkan kecekapan prestasi dengan kadar penyegaran suai suai 1-120 Hz, dan sistem kawalan terma optimum yang meningkatkan suhu permukaan peranti sambil memaksimumkan kuasa prestasi yang mampan.

Garena bekerjasama dengan Samsung Electronics untuk dua musim Free Fire World Series Asia Tenggara 3

Saksikan aksi FFWS SEA 2024 Fall bermula hujung minggu ini

Musim FFWS Asia Tenggara 2024 Fall bermula Jumaat ini pada 16 Ogos, menampilkan 18 pasukan dari seluruh Thailand, Indonesia, Vietnam dan Malaysia. Kejohanan itu akan bermula dengan enam hujung minggu Peringkat Kalah Mati dalam talian, sebelum berakhir di Surabaya, Indonesia, untuk hujung minggu Grand Final dari 11 hingga 13 Oktober.

Juara bukan sahaja akan dianugerahkan bahagian terbesar daripada kumpulan hadiah bernilai USD300,000, tetapi juga akan memenangi tempat di FFWS Global Finals 2024 yang ikonik, bersama tujuh pasukan teratas yang lain dari kejohanan serantau ini. Slogan kejohanan, “Fight For Legacy,” dengan itu merangkum perjalanan pemain ketika mereka bertarung melawan segala rintangan untuk mengukuhkan status mereka sebagai yang terbaik di rantau ini

Garena bekerjasama dengan Samsung Electronics untuk dua musim Free Fire World Series Asia Tenggara 4

Peserta terdiri daripada 5 pasukan setiap satu dari Thailand, Indonesia dan Vietnam, serta 3 pasukan dari Malaysia iaitu :

● Thailand: Buriram United Esports, Team Falcons, Twisted Minds, All Gamers Global, Attack All Around

● Indonesia: EVOS Divine, RRQ Kazu, Indostars, BigetronDelta, ONIC Olympus

● Vietnam: P Esports, WAG, Heavy, GOW Esports, HUA Esports

● Malaysia: EXPAND, TODAK, TEAM VAMOS

maklumat lanjut mengenai format pertandingan di [SINI]

FFWS Southeast Asia 2024 Fall  akan disiarkan secara langsung di pelbagai platform penstriman, termasuk YouTube, Facebook dan TikTok. Peminat juga boleh menonton kejohanan secara langsung di Aplikasi Shopee, di mana penonton boleh menikmati diskaun eksklusif bagi peranti Galaxy terpilih.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.