Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

realme GT 7 Pro akan dilancarkan dengan cip Snapdragon 8 Elite dan NEXT AI

realme GT 7 Pro

realme GT 7 Pro

realme GT 7 Pro
realme GT 7 Pro

realme telah mengumumkan lonjakan penting dalam perjalanan AInya dengan pengumuman strategi AI yang terobosan pada acara pelancaran strategi AI realme.

Dengan gelaran  “Dark Horse of AI”, acara ini menunjukkan kedudukan kukuh realme sebagai ‘Dark Horse’ dalam landskap AI, dengan cita-cita untuk meneroka era teknologi AI seterusnya. Menyerlahkan perkongsian dengan gergasi industri seperti Qualcomm dan Google.

Pelancaran realme GT 7 Pro berprestasi tinggi meramalkan satu kejayaan yang menggabungkan kuasa yang tiada tandingan dan inovasi AI yang canggih. Selain itu, sistem interaksi UI 6.0 yang baru dilancarkan akan menawarkan pengguna reka bentuk yang lebih dinamik dan pengalaman interaktif yang berkuasa, mencapai rekaan Fluid Design dan AI Effortless.

realme GT 7 Pro akan dilancarkan dengan cip Snapdragon 8 Elite dan NEXT AI 1

Untuk Menjadi  “Dark Horse of AI” bersama Qualcomm dan Google

Perkongsian strategik realme dengan peneraju industri Qualcomm dan Google adalah penting dalam memacu inovasi, meningkatkan pengalaman pengguna dan kecemerlangan dalam teknologi AI.

Penyepaduan cipset Snapdragon 8 Elite akan membolehkan flagship realme memanfaatkan keupayaan AI yang berkuasa, memastikan prestasi lancar dan responsif.

realme GT 7 Pro akan dilancarkan dengan cip Snapdragon 8 Elite dan NEXT AI 2

GT 7 Pro Diposisikan sebagai Keutamaan Prestasi AI

Selaras dengan reputasinya sebagai ” “Dark Horse of AI” dalam industri, realme mempromosikan kemajuan dalam AI, semuanya sambil mengacah pelancaran model perdananya yang sangat dinanti-nantikan iaitu realme GT 7 Pro.

Dikuasakan oleh NEXT AI, GT 7 Pro mewakili bakat kecekapan AI, pengimejan dan permainan, membawa kecerdasan flagship ke tahap baharu, menawarkan ciri dipacu AI termaju yang mengubah pengalaman pengguna.

Ciri “AI Sketch to Image” yang menonjol, yang merupakan alat mengubah lakaran mudah kepada gambar terperinci, menghidupkan kreativiti. Selain itu, teknologi canggih “AI Motion Deblur” dan “AI Telephoto Ultra Clarity” memastikan setiap tangkapan, sama ada dalam gerakan atau pegun, adalah jelas. Sementara itu, “AI Game Super Resolution” meningkatkan visual dalam permainan sehingga resolusi 1.5K, memberikan pengalaman permainan yang lebih mengasyikkan dan responsif, menjadikannya teman yang ideal untuk tajuk seperti PUBG, Genshin Impact dan banyak lagi.

Dengan realme UI 6.0 pintar, GT 7 Pro memberikan pengalaman yang lancar dan intuitif, menggabungkan prestasi dengan integrasi AI pintar dan reka bentuk cecair. Ini bukan sekadar peranti telefon pintar—ia adalah gambaran masa depan perdana prestasi AI.

realme GT 7 Pro akan dilancarkan dengan cip Snapdragon 8 Elite dan NEXT AI 3

Inspirasi, Bayangkan, Inovasi: Era Baharu dengan NEXT AI

realme komited untuk memajukan teknologi AI melalui NEXT AI Lab baharunya, memfokuskan pada tiga bidang utama:, Kecekapan AI, Pengimejan AI dan Permainan AI.

Salah satu cadangan utama NEXT AI adalah untuk memberi inspirasi dan memperkasakan kreativiti generasi muda. Nilai platform ini bukan sahaja mengenai teknologi—ia mengenai mewujudkan ekosistem AI dengan kedalaman dan tujuan, membawa kepentingan jangka panjang untuk realme dan penggunanya.

Melalui alatan yang dipacu AI yang berkuasa, pengguna boleh menolak sempadan imaginasi mereka dan meningkatkan kecekapan dalam kerja dan kehidupan. realme menggalakkan semua pengguna NEXT AI untuk berkongsi idea paling kreatif mereka dalam platform AI matang ini, mengubah imaginasi menjadi realiti melalui AI.

Dengan misi “Inspirasi, bayangkan, berinovasi”, NEXT AI terletak pada keupayaannya untuk memberi inspirasi kepada pemikiran berani, mencabar konvensyen dan membolehkan inovasi merentas seluruh industri AI. realme sedang mengambil langkah pertama dalam perjalanan ini dan akan terus menjadi pempopular AI.

Memandang ke hadapan, apabila NEXT AI berkembang, realme menjanjikan kejayaan yang menarik pada masa hadapan. Lebih-lebih lagi, apa yang dinanti-nantikan oleh semua orang sekarang ialah prestasi utama AI—GT 7 Pro, dikuasakan oleh cipset Snapdragon 8 Elite.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.