Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Ciri Google Circle to Search kini ditawarkan pada Galaxy A Series dan Tab S9 FE Series

Ciri Google Circle to Search kini ditawarkan pada Galaxy A Series dan Tab S9 FE Series 1

Ciri Google Circle to Search kini ditawarkan pada Galaxy A Series dan Tab S9 FE Series 2

Samsung telah mengumumkan bahawa ciri Circle to Search with Google kini telah mula ditawarkan pada telefon pintar Galaxy A Series yang terpilih.

Penawaran ini menekankan dedikasi berterusan Samsung dan Google untuk menyediakan teknologi mudah alih yang hebat kepada seramai mungkin pengguna.

Selain untuk Galaxy A Series yang terpilih, ciri carian yang inovatif ini juga akan datang ke Galaxy Tab S9 FE dan Tab S9 FE+, di mana paparan besar dan Galaxy S Pen membawa dimensi baharu kepada pencarian.

Circle to Search telah menjadi kegemaran peminat sejak dilancarkan pada siri Galaxy S24, menawarkan pengalaman carian Google transformatif yang melangkaui kaedah carian tradisional.

Memandangkan ia berkembang kepada lebih banyak peranti Galaxy, termasuk Galaxy Z Flip6 dan Z Fold6 terbaharu, Circle to Search telah terus berkembang untuk meningkatkan kebolehgunaan dan intuitifnya, termasuk menambah terjemahan halaman penuh, bantuan kerja rumah dan keupayaan pengimbasan QR dan kod bar.

Kini, dengan Circle to Search pada  Galaxy A series dan Galaxy Tab S9 FE series, Samsung membawa keupayaan yang lebih kompleks tentang perkara yang anda lihat kepada lebih banyak lagi barisan produk Samsung.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.