Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi POP Run 2024 Malaysia akan berlangsung pada 17 Ogos – pendaftaran kini di buka

Xiaomi POP Run 2024 Malaysia akan berlangsung pada 17 Ogos - pendaftaran kini di buka 1

Xiaomi POP Run 2024 Malaysia akan berlangsung pada 17 Ogos - pendaftaran kini di buka 2

Xiaomi telah mengumumkan kembalinya Xiaomi POP Run yang sangat dinanti-nantikan di Malaysia. Meneruskan kejayaan daripada larian luar talian sulung tahun lepas, Xiaomi sekali lagi membuka larian kepada semua peminat Xiaomi dan rakyat Malaysia untuk mengambil bahagian.

Xiaomi POP Run tahun ini dijangka menjadi lebih besar dan lebih menarik, dan akan berlangsung pada 17 Ogos di Sunway City Kuala Lumpur.

Dengan tema “Passion Beyond Limits”, Xiaomi POP Run 2024 akan menampilkan dua jenis perlumbaan: “Professional Race” dan “Run for Fun”. “Professional Race” adalah sejauh 10km, manakala “Run for Fun” ialah 3km, menawarkan komuniti dan peserta pilihan yang berbeza untuk dipilih. Xiaomi POP Run 2024 akan berlangsung di Sunway City Kuala Lumpur dan terbuka kepada 500 peserta pertama yang mendaftar.

Xiaomi POP Run 2024 ialah inisiatif global oleh Xiaomi yang diadakan setiap tahun di 5 benua, merangkumi 15 negara, termasuk Malaysia. Semasa acara larian, peserta boleh menyegerakkan data kemajuan dan kecergasan mereka ke aplikasi Xiaomi Fitness (Xiaomi Wear) melalui peranti boleh pakai Xiaomi mereka.

Xiaomi POP Run 2024 berdiri sebagai bukti dedikasi teguh Xiaomi untuk menyatukan komuniti dalam mengejar gaya hidup lebih sihat merentasi pelbagai latar belakang. Para hadirin boleh berseronok dengan keseronokan, berhubung dengan rakan-rakan peminat Xiaomi, dan menyumbang kepada pergerakan kesihatan global, memupuk perubahan positif.

Xiaomi POP Run 2024

Tarikh: 17 Ogos 2024 (Sabtu)

Masa: “Professional Race”  bermula 6.30 pagi | Larian “Run for Fun” bermula 7.30 pagi

Tempat: Sunway City Kuala Lumpur (Gathering Point Hotel Sunway Resort)

1, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor

Peserta boleh mendaftar secara online melalui pautan di sini

Semua peserta akan menerima pek perlumbaan peserta dari Xiaomi yang mengandungi beg Xiaomi POP Run 2024, baju-T, pelekat magnet, pelekat tatu, tag nombor, pelekat cangkuk & gelung, dan pita otot. Selain itu, semua yang menamatkan perlumbaan juga akan menerima Xiaomi POP Run 2024 Finisher Pack.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.