Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series 1

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series 2

OPPO telah mengumumkan kerjasama dengan permainan mudah alih terkenal Moonton Mobile Legends: Bang Bang (MLBB) bagi mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series.

MLBB, permainan mudah alih arena pertempuran dalam talian (MOBA) berbilang pemain terkemuka dengan berjuta-juta pemain aktif di seluruh dunia, terkenal dengan permainan yang pantas, strategik dan senarai wira yang pelbagai.

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series 3

Dengan menggabungkan inovasi teknologi terkemuka OPPO menawarkan pengalaman permainan dinamik MLBB, kerjasama ini menjanjikan peminat gabungan inovasi dan hiburan yang lancar, dengan jaminan bahawa usaha bersama yang lebih menarik antara kedua-dua jenama itu.

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series 4

Melalui kerjasama ini, OPPO menyasarkan untuk meningkatkan pengalaman permainan untuk pemain MLBB dengan memanfaatkan perkakasan berkuasa dan ciri termaju OPPO Reno12 Series. Peminat permainan juga boleh menantikan siri kandungan dalam permainan yang menarik sempena kerjasama ini.

OPPO bekerjasama dengan Mobile Legends Bang Bang untuk mempamerkan keupayaan gaming OPPO Reno12 Series 5

Dari segi spesifikasi, OPPO Reno12 dan Reno12 Pro dikuasakan cip MediaTek Dimensity 7300-Energy 4nm, yang menawarkan kecekapan prestasi maksimum untuk pemain MLBB. Pemain MLBB juga tidak perlu risau tentang prestasi bateri OPPO Reno12 Series kerana ia hadir dengan bateri 5,000mAh yang cukup untuk menjana tenaga sepanjang hari.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.